Lores: "Hai que ir a un confinamento, quéirase ou non"

El alcalde de Pontevedra insta a la Xunta a tomar medidas inmediatas para reducir la curva de contagios, que se han disparado en el área sanitaria de Pontevedra
Miguel Anxo Fernández Lores, en rueda de prensa. RAFA FARIÑA
photo_camera Miguel Anxo Fernández Lores, en rueda de prensa. RAFA FARIÑA

"Hai que ir a un confinamento, quéirase ou non. Canto máis tarde se decida peor vai ser para a economía, para a xente que está padecendo a enfermidade, para o número de mortos e para a sanidade, porque estamos deixando de traballar na actividade normal do sistema sanitario". Así de rotundo se mostró este jueves el alcalde de Pontevedra, Miguel Anxo Fernández Lores, al instar a la Xunta a tomar medidas inmediatas para reducir la curva de contagios de coronavirus, que se han disparado en el área sanitaria.

Los casos activos de covid-19 en Pontevedra y O Salnés han batido récords. El último informe oficial del Sergas revela que existen 1.374 personas infectadas, la cifra más elevada desde el inicio de la pandemia, el pasado mes de marzo.

El regidor del BNG advirtió de que los datos "non son de recibo" porque están provocando "certo colapso das unidades covid de todos os hospitais". "Polo tanto hai que tomar decisións", recalcó.

La portavoz del Concello, Anabel Gulías, insistía este jueves en que "a saúde debe estar por riba de todas as cousas". En este sentido, Lores reclamó que el cierre de negocios motivado por las restricciones sanitarias deben ser resarcidos. "Hai que compensar dignamente ás persoas que teñan que cesar a súa actividade económica", concluyó.

Comentarios