Lores va a por la séptima

El candidato del BNG a la Alcaldía asegura estar "no mellor momento da miña vida e con máis proxectos que nunca" en la cena que este viernes reunió a 2.000 personas en el Recinto Feiral ▶ Pontón pone al regidor como "exemplo" para que la ciudad avance
Arranque de la precampaña electoral del BNG en Pontevedra. RAFA FARIÑA
photo_camera Arranque de la precampaña electoral del BNG en Pontevedra. RAFA FARIÑA

A por la séptima. Miguel Anxo Fernández Lores se dio este viernes un baño de multitudes en el arranque de la precampaña electoral. El candidato del BNG espera revalidar la Alcaldía de Pontevedra en las elecciones del próximo 28 de mayo. "Estou no mellor momento da miña vida política e persoal, con máis ilusión e proxectos de futuro que nunca", dijo ante 2.000 personas que reunió en la cena organizada por su partido en el Recinto Feiral.

El nacionalista estuvo arropado por casi todo su equipo, por la portavoz nacional del BNG, Ana Pontón, y por dirigentes nacionalistas de toda la comarca. Al acto solo faltó Cesáreo Mosquera, de viaje institucional a Polonia.

Lores dijo estar "namorado ata as trancas de Pontevedra" y se dirigió a los vecinos que ponen la ciudad "por riba de intereses, de afinidades, de compadreos e de siglas". A ellos les repitió la misma palabra hasta en siete ocasiones, "avanzar".

Pontón y Lores. RAFA FARIÑA
Pontón y Lores. RAFA FARIÑA

Su discurso, en el que su principal rival, el Partido Popular, tuvo especial protagonismo, contrapuso sus políticas con las de la derecha, a cuyos dirigentes llamó "antipáticos e rancios onde os haxa" y a los que acusó de llevar "ao desastre" a la capital provincial "nos anos 80 e 90", antes de que él fuera alcalde. "Pontevedra non pode confiar nesa dereita que ten por único obxectivo volver a aquela Pontevedra casposa e en branco e negro de hai 25 anos", subrayó.

Aunque espera tener "uns bos resultados" el 28-M, el líder nacionalista lanzó una advertencia. "O partido hai que xogalo e o resultado non está asegurado. O PP vai a por todas, con boas e, sobre todo, con malas artes", señaló.

Asistentes al acto. RAFA FARIÑA
Asistentes al acto. RAFA FARIÑA

Lores cerró su intervención destacando "dous enormes logros": "O recoñecemento internacional de Pontevedra e ter superado a Vigo como cidade xeradora de emprego e riqueza". Y con tres propuestas de futuro: "A conversión do Museo e de Santa Clara no Museo Nacional de Galicia; as Series Mundiais de Tríatlon de setembro e converter toda Pontevedra, a cidade, a ría e o rural, nun modelo medioambiental, por moito que se opoñan o PP e o Supremo".

Esta última fue la única referencia a Ence por parte del alcalde en la cena-mitin del viernes, en la que reivindicó que "non hai futuro sen un medio san".

La portavoz nacional del BNG puso al regidor pontevedrés como "exemplo" para que la ciudad y Galicia avancen. "O meu soño é poder facer realidade esa Galicia en Grande, como se está a facer en Pontevedra", dijo Ana Pontón, que aseguró que con la entrada de Lores en el Concello se derribaron mitos que aseguraban que la ciudad era "clasista, terra de caciques, pesimista e de sona de conservadora". "Vexo a Lores e ao seu grupo máis ilusionados que nunca", concluyó Pontón.

Ana Pontón, durante su discurso. RAFA FARIÑA
Ana Pontón, durante su discurso. RAFA FARIÑA

Comentarios