Luis López ofrece un "traballo continuador, que non continuísta" para presidir el PP provincial

El secretario general del PP en Pontevedra presenta oficialmente su candidatura para suceder a Rueda, animado por el “apoio recibido tanto de altos cargos do partido como de militantes de base” 

Luis López, este viernes en la sede del PP. GONZALO GARCÍA
photo_camera Luis López, este viernes en la sede del PP. GONZALO GARCÍA

"Seguir reforzando as xuntas locais nos 61 concellos coa vista posta nas municipais para trasladar os bos resultados acadados polo PP nas autonómicas a todos eles; contribuír desde a provincia ao cambio necesario en España con Alberto Núñez Feijóo; e revalidar a quinta maioría absoluta en Galicia no ano 2024 con Alfonso Rueda". Esos son los tres "obxectivos ambiciosos" que van a regir el trabajo de Luis López, que este viernes presentó oficialmente su candidatura para presidir el PP provincial de Pontevedra.

Para ello tratará de conseguir los 75 avales que exige el partido, si bien de momento ya ha recibido "o apoio de moitos  e moitas compañeiras", tanto de "altos cargos como de militantes de base", un respaldo que aprovechó para agradecer. 

López, que desconoce si habrá más candidaturas, explicó que ese apoyo lo animó a tomar la decisión de presentarse. "Non me move a ambición política ou persoal de gran calado, pero a miña disposición ao partido é no sentido real do termo", por eso "non refuso ningunha responsabilidade", apuntó.

Además, precisó que dio el paso en base a dos criterios: tanto el apoyo obtenido como creer que puede "cumprir cos requisitos para suceder a Alfonso Rueda", porque su cargo orgánico dentro de la estructura del PP provincial (donde es secretario general) y su puesto de delegado territorial de la Xunta en Pontevedra le proporcionan "un coñecemento global da provincia e un contacto directos coas 61 agrupacións locais", aseguró. Por eso, "non podo escurrir o bulto e mirar para outro lado".

Luis López también se definió a sí mismo como un "municipalista convencido" y defensor de la "política de proximidade", que "é a que nos vai facer tomar as mellorar decisións e ter máis acertos".

En las próximas semanas desarrollará una campaña interna en la provincia para que todos los miembros del PP lo conozcan mejor y confíen en él para suceder a Alfonso Rueda, de quien alabó su "traballo excepcional que fixo posible obter grandes resultados". A Rueda también se refirió como "unha persoa de gran peso político", por lo que dijo que no intentará "imitalo, porque é imposible".

"Vou facer un traballo continuador, que non continuísta", y, parafraseando las palabras que pronunció el ahora presidente de la Xunta al reemplazar a Feijóo, indicó que "xa que non podo substituílo, porque é insubstituíble, vou tentar melloralo" y “superar as 24 alcaldías que ten o PP na provincia na actualidade". 

Si finalmente López sale elegido en el congreso que celebrará el PP provincial para elegir nuevo presidente, su intención es compatibilizar el cargo con el de delegado territorial de la Xunta en Pontevedra.

Comentarios