Marketing e dixitalización, as apostas formativas do plan Reinicia Turismo

Trataranse temáticas como a venda a través das redes sociais, o comercio electrónico e a automatización de procesos
Cartel do plan Reinicia Turismo. DP
photo_camera Cartel do plan Reinicia Turismo. DP

O plan Reinicia Turismo, impulsado pola Concellaría de Promoción Económica e Turismo en colaboración con #PonteLovers e a consultora Albur Atlántico, vén de comezar novas accións formativas vinculadas ao marketing e á dixitalización na área turística, con temáticas que pasan pola venda en redes sociais, a imaxe corporativa, a fotografía empresarial, o comercio electrónico ou a automatización de procesos. 

Pola súa parte, Yoya Blanco destaca que o obxectivo que persegue a Concellería é "transmitir todos os factores que marcan a diferenza entre as empresas locais e os grandes competidores, neste impas de posta en valor do comercio e o desenvolvemento local como estratexia de crecemento na época Covid". 

Así, será Vicente Fernández Pedras o encargado de impartir os cursos. Ademais da súa ampla experiencia, o mentor foi o gañador da primeira edición do Concurso Nacional Enodesign Experience. 

Comentarios