La concejala de Promoción Económica y Turismo, Yoya Blanco, valoró muy positivamente "a boa acollida" de la IV edición de Pontebirra, celebrada entre el jueves y el domingo pasados en la Praza de España. "Máis de 3.000 persoas, moitas delas de fóra de Pontevedra, desfrutaron dos 100 tipos diferentes de cervexa artesá que se ofertaron en Pontebirra", explicó la edil socialista.
Una cifra de visitantes que Blanco ve como muy meritoria al tener en cuenta que "as condicións meteorolóxicas non foron precisamente as mellores", lo que pone de manifiesto "a consolidación desta feira e a súa importancia para o sector".
El evento gastronómico fue organizado por la Asociación Gallega de Cerveceros Artesanos y Lana Ruta del Lúpulo SL, en colaboración con el Concello de Pontevedra y las firmas locales Nasa y Maga, y contó con cerveceros procedentes de toda Galicia, Madrid, Castilla y León, Castilla La Mancha y Portugal, incluyendo en su programa conciertos, DJ's, foodtrucks, talleres y juegos populares.

Yoya Blanco también destacó la enorme variedad de cervezas artesanas que los amantes del lúpulo y la cebada pudieron encontrar en este evento, servida, además de por las pontevedresas Maga y Nasa, por las firmas Nós (Vigo), Irmaos de Lei (Vigo), Atlántica (Redondela), The One (Sanxenxo), Bubela (Lugo), Go (Madrid), Áncora (Ourense), Castreña (O Bierzo), Nortada (Porto), Siesta (Burgos) e Banda (Nigrán). "A variada comida de rúa ofertada tamén tivo moi boa aceptación, con foodtrucks para tódolos gustos: Yummy World, de burguers gourmet; La Gallega, de parrilada e polbo; Caleyes, de hamburguesas; Crepería Sebastian, de crepes; Baden Baden, de salchichas; Capitán Samosa, de samosas, e Croquetas D", concluyó la concejala del PSOE.