Movilización en A Galiña Azul de A Parda para exigir remedio a las deficiencias del centro

"La calefacción ha vuelto a fallar e incluso se detectan temperaturas en el interior del edificio de apenas 13 o 15 grados", denuncian desde la Anpa
Agujeros en los pasillos de la escuela infantil. DP
photo_camera Agujeros en los pasillos de la escuela infantil. DP

Familias de la escuela infantil de A Parda, A Galiña Azul más grande de Galicia, se movilizarán este viernes a las puertas del centro para exigir a las administraciones que solventen de una vez todas las incidencias que lleva sufriendo el centro desde hace mucho tiempo, pese a que apenas tiene doce años de antigüedad.

"Un ano que estamos loitando coas administracións, tanto co Consorcio" de Igualdade e Benestar "coma co Concello de Pontevedra para que resolvan as incidencias todas que hai nas instalacións", explica Iria Méndez, vicepresidenta de la Anpa del centro. "En maio pasado aprobáronse 60.000 euros" del presupuesto municipal "para arranxar o patio exterior, porque os nenos cada vez que caen quéimanse, e para que poñan algo con sombra no patio para cando veña o bo tempo. A día de hoxe non sabemos se hai proxecto nin se hai obras nin data".

Un niño muestra la herida que se hizo cuando se cayó. DP
Un niño muestra la herida que se hizo cuando se cayó. DP

A mayores, explica, carecen de zona ajardinada, pues Inspección la cerró "hai dous anos" porque "supostamente era ilegal, entre aspas, porque era un terreo que cedeu o Concello á escola pero non está posto en planos e non se pode utilizar".

Una vez más, como ocurrió en pleno otoño, la calefacción ha vuelto a fallar e incluso se detectan temperaturas en el interior del edificio de apenas 13 o 15 grados. "Fai máis frío dentro ca fóra, imaxina con nenos de cero a tres anos". También acumulan numerosos desperfectos las tablillas del suelo radiante, que se levantan, por lo que hai "ocos polos pasillos sen chan". El aula de bebés "está toda levantada, non poden gatear".

Termómetro interior. DP
Termómetro interior. DP

Critica también que Inspección exija ahora adaptadores en los baños cuando en su día dio el 'ok' para abrir el centro sin que existieran y "nunca chegaron a  poñerse". 

"Sentímonos vapuleados polas administracións, tanto polo Consorcio como polo Concello", aunque admite que tanto el gerente del primero, Perfecto Rodríguez, como el concejal de Benestar Social, Marcos Rey, los atienden "moi correctamente", pero no ven soluciones. De Rey, de hecho, dicen que "pon a caldeira a punto él mesmo" y que hablan "cada dous por tres". "O trato é bo pero non temos proxecto, non avanzamos. A instalación cae a cachos. É de 2011 e gastouse un verdadeiro diñeiral, pero a persoa que o fixo nunha tivo en conta que iso era para nenos de cero a tres anos".

Comentarios