Las obras de la vía entre Carabelos y O Pazo afrontan su recta final

Para completar esta actuación de Mourente, que está valorada en medio millón de euros, solo queda terminar la pavimentación
Lores y Oubiña visitan las obras entre Carabelos y O Pazo Mourente. GONZALO GARCÍA
photo_camera Lores y Oubiña visitan las obras entre Carabelos y O Pazo Mourente. GONZALO GARCÍA

La vía que conecta Carabelos con O Pazo, en la parroquia de Mourente, podría estar terminada en las próximas semanas, siempre y cuando el tiempo permita llevar a cabo su pavimentación.

Esta es la última fase que queda pendiente en esta obra, la cual está incluida dentro del Plan de mejora de la accesibilidad y seguridad viaria en los núcleos rurales de Pontevedra. Un proyecto que ejecuta la empresa Covsa y que está valorado en tres millones de euros.

"Esta é unha das seis obras que estamos levando a cabo en sete parroquias e que estamos executando nestes meses", explicó este viernes el alcalde, Miguel Anxo Fernández Lores, en una visita a la parroquia pontevedresa.

El regidor nacionalista, que estaba acompañado del edil coordinador del Rural, Alberto Oubiña, explicó que para esta actuación se destinaron 500.000 euros, con el objetivo de "rehabilitar o firme e mellorar as pluviais para que esta sexa unha obra que dure".

En concreto, se trata de una pista de más de un kilómetro de longitud "que mellorará de xeito substancial", afirmó Lores, que hizo hincapié también en que esta "é unha obra necesaria que se está facendo con todo o cariño do mundo e que forma parte dun paquete global que xa leva tempo adxudicado, pero as intensas choivas non permitiron que se actuase con máis axilidade".

En la visita a las obras, el alcalde también insistió que esta actuación se complementará "con outros asfaltados das vías que parten deste vial principal, co fin de rematar así a obra de alcantarillado e abastecemento de auga", que, una vez esté terminada y conectada con las casas, "quedará por moito tempo".

Justamente por esto, tanto Lores como Oubiña quisieron recordar que es necesario que "a veciñanza que aínda non se conectou o faga, porque senón despois vai ter que esperar ou gastar moitos cartos, porque non imos poder reasfaltar a zona porque unha persoa non se conectara neste momento".

Por último, el líder nacionalista quiso poner en valor que "esta xente nun tivo auga da traída", y, por lo tanto, "estamos ofrecendo un servizo que non existiu nunca con anterioridade".

"Estamos dando servizos actuais, modernos, de saneamento e abastecemento, porque cada vez vai a haber máis problemas e polo tanto vale a pena facer unha inversión pequena para que isto esté resolto canto antes", señaló Lores.

En cuanto a los plazos del resto de vias perimetrales, Oubiña señaló que la idea "é que se remate primeiro esta actuación e que se faga inmedaitamente despois, pero o asfaltado irá en función de como vaia evolucionando o tempo".

"Na vida se fixo un investimento tan grande coma este"
Con la idea sobre la mesa de que este "é o mandato das parroquias", ya que, durante los últimos años se han destinado "máis de 100 millones de euros" a distintas zonas del municipio, tanto Lores como Oubiña hicieron repaso este viernes del resto de obras que están actualmente en marcha.

En la actuación que se está llevando a cabo en A Peralba, en Marcón, "tan só quedan detalles como o pintado, a sinalización vertical e horizontal e algún punto de auga, pero o pavimentado xa está rematado".

En Lourizán, "estase actuando bastante rápido, pero si é certo que estamos tendo problemas cos postes de Telefónica e de Fenosa, que teñen que retranquealos e non damos contactado con eles", algo que también ocurre en Campañó, donde "está pavimentada unha parte e na outra estamos pendentes disto".

En lo que se refiere al acceso a Cacheiro desde Ponte Sampaio, "empezouse a traballar aquí xusto antes das vacacións de Nadal e retomaranse as obras este luns". Con todo, el alcalde afirmó que "na vida se fixo un investimento tan grande coma este nas parroquias".

Comentarios