sábado. 07.12.2019 |
El tiempo
sábado. 07.12.2019
El tiempo

Pedaladas apuesta por un sistema para que los mayores renuncien a conducir

Bicicleta destrozada tras un atropello mortal por parte de un conductor de avanzada edad. ADP
Bicicleta destrozada tras un atropello mortal por parte de un conductor de avanzada edad. ADP
El colectivo sugiere incentivar la renuncia al carné a cambio de ayudas para alternativas de transporte público

Al compás del juicio que se suspendió el lunes en Pontevedra en relación con el atropello a un pelotón ciclista por parte de un varón de 87 años (con el resultado de dos fallecidos y numerosos heridos graves), el colectivo Pedaladas apuesta por un sistema que funciona en Japón con el objetivo de incentivar la renuncia a los permisos de conducir de personas en edad avanzada a cambio de ayudas para alternativas de transporte público. "O aprazamento do xuízo polo atropelo dos cilistas de Oia devolve ao debate público o problema que supón a perda de capacidades físicas para conducir un vehículo a motor. En España e máis concretamente en Galicia aínda non se abordou un problema que vaise ir incrementando, aqueles condutores que por idade perden as súas facultades para utilizar un automóbil e que seguen a necesitar del", explica el colectivo.

Pedaladas explica que los adelantamientos a ciclistas dejando un margen de 1,5 metros son maniobras sencillas para quienes tienen todas sus facultades para conducir, pero no así para los mayores, por lo que reclama a la Xunta "un programa de axudas á revogación de licencias de condución en Galicia, para que aquelas persoas en idade de xubilación e que revoguen a súa licencia de condución accedan a unha maior subvención ao transporte público e ao transporte a demanda co fin de reducir o impacto para a seguridade viaria, así como garantir o dereito de mobilidade das persoas de maior idade".

La asociación ciclista expone que "en Xapón, país co que Galicia comparte un alta porcentaxe de poboación en avanzada idade que é usuaria de vehículos a motor para os seus desprazamentos, dende 1998 teñen un programa para aquelas persoas que devolven a sua licencia de condución". La solución puesta en práctica allí incluye que el Estado fomente "a revogación de licencia con axudas para o uso do transporte público".

Pedaladas apuesta por un sistema para que los mayores renuncien a...
Comentarios