Domingo. 16.06.2019 |
El tiempo
Domingo. 16.06.2019
El tiempo

Pedaladas denuncia el "mal estado" de la carretera de Marín y del Pazo de Lourizán

Los cicloturistas en la entrada del edificio. PEDALADAS
Los cicloturistas en la entrada del edificio. PEDALADAS

El portavoz de la organización subraya sobre la construcción que el salón y su mobiliario, que "tiña moito atractivo", actualmente está tapado con plásticos

El colectivo Pedaladas efectuó este domingo la "Ruta cicloturista das flores de primavera do 14 de Abril (Día de la República)", en la que los 27 participantes y los tres guías de la entidad organizadora exploraron durante dos horas la flora singular de los jardines de la ciudad y del Pazo de Lourizán. En esta iniciativa, que forma parte "30 días en bici, reto global", también participó un experto que relató la historia de los lugares por los que pasaron (entre 1890 y el 1 de Abril de 1939, cuando finalizó la Guerra Civil).

"A ruta foi moi agradable e levamos pequenos de ata oito anos pedaleando de forma autónoma. Ademais, cumprimos un dos obxetivos destas actividades: facilitar ocio familiar activo e difundir o cicloturismo como actividade lúdica en Pontevedra", explica Quique Pérez, portavoz de Pedaladas.

Pérez indica que los cicloturistas tuvieron ocasión de comprobar que el estado del edificio del Pazo de Lourizán "esta a empeorar de forma progresiva". Añade que "nos últimos catro anos, por estas datas, facemos a visita ao Pazo de Lourizán, e nesta ocasión as súas fiestras estaban tapadas para impedir a visión do interior do inmoble. É indigno ter un edificio desa beleza e deixalo agonizar desta forma. É unha magoa que a administración este a ocultar o interior para ocultar o seu deterioro. Turisticamente é un desastre".

"O asfalto está parcialmente afundido polas rodadas do tráfico pesado, o estado da estrada é lamentable"

El portavoz de Pedaladas subraya que el salón y su mobiliario, que "tiña moito atractivo", actualmente está tapado con plásticos, con las contras de las puertas de madera cerradas. "É lamentable que a Administración (en concreto la Xunta de Galicia) decida ocultar o deterioro en vez de recuperar o edificio. Aínda así, seguimos recomendando esta visita xa que o edificio é espectacular e os xardíns e a flora son unha xoia".

Además, el colectivo ciclista denuncia "o mal estado da estrada de vella de Marín (PO-546)", sobre todo el tramo comprendido entre el acceso a la fábrica de Ence y el Pazo de Lourizán (en sentido a Pontevedra). "O asfalto está parcialmente afundido polas rodadas do tráfico pesado, o estado da estrada é lamentable e a titular da vía, a Xunta, ten a obriga de mantela nun mínimo de condicións de uso", sentencia Quique Pérez.

Pedaladas denuncia el "mal estado" de la carretera de Marín y del...
Comentarios