Una plataforma pide dejar la "crispación" para avanzar en la reforma de Monte Porreiro

El colectivo vecinal, que surgió tras el rechazo a la peatonalización en el barrio, solicitó este jueves una reunión con el edil de Obras para aportar ideas a la actuación  "Foi unha caza de meigas contra este proxecto e contra as persoas que estaban a favor", asegura su portavoz
El colectivo vecinal _Monte Porreiro quere avanzar_ presenta solicitud forman de entrevista con el concejal Demetrio Gomez_ En el Rexistro del Concello_ Michelena 30_
photo_camera Tres de los miembros del colectivo "Monte Porreiro quere avanzar", este jueves, en el Rexistro municipal. JOSÉ LUIZ OUBIÑA

La plataforma que respalda la peatonalización de Monte Porreiro dio este jueves un nuevo paso. Su portavoz, Pablo Abelleira, acudió en compañía de dos de los miembros del colectivo vecinal al Rexistro municipal para presentar una solicitud de entrevista con el concejal de Obras, Demetrio Gómez.

"Hai un proxecto redactado e queremos coñecelo, aportar ideas e facer modificacións se o barrio considera que é o preciso. E apostar sempre polo diálogo. Un diálogo para sumar e que se ten que dar sen insultos e sen toda esa crispación que estamos vivindo nos últimos días e semanas, dende que se coñeceu o proxecto", explicó Abelleira, en el que fue el primer acto ante la prensa del grupo, que representa a cerca de una veintena de residentes "de distintas idades e zonas do barrio".

La nueva plataforma, surgida tras el rechazo a la reforma de un tramo de la calle Alemaña, defiende que la "crispación" y el "odio" que se ha visto en Monte Porreiro "debe parar para poñernos todos a falar e dialogar para chegar realmente a un acordo polo ben do barrio".

Abelleira, de 19 años, sostiene que la urbanización tiene "moitas necesidades", sobre todo vinculadas a cuestiones de mantenimiento, y que el proyecto impulsado por el Concello puede ser el inicio de las reformas que reclaman los vecinos desde hace años. "Sabemos que o Concello se está poñendo con todo o seu peso para solucionalo. E cremos que o proxecto (de peatonalización) é un inicio para o rexurdimento de Monte Porreiro", añade.

El colectivo vecinal, que lleva por nombre 'Monte Porreiro quere avanzar', cree que las voces que se han alzado en contra de esta actuación no han utilizado las formas adecuadas. "As ideas hai que defendelas coas palabras, pero non con insultos e ameazas. (...) O diálogo tense que dar en positivo. Nós aparecemos no momento en que xurdiu unha problemática real de convivencia. Foi máis unha caza de meigas contra este proxecto e contra as persoas que están a favor que un debate político ou ideolóxico", lamentó el portavoz.

O mirador. Abelleira considera que el anuncio del Gobierno local para intervenir en el centro de Monte Porreiro "é unha boa idea e plausible". "Agora mesmo o tráfico atravesa por completo todo o barrio e é un problema que hai que atallar e solucionar", apostilló.

El portavoz de la plataforma afirmó, por otra parte, que el nacimiento de esta agrupación no busca crear una bicefalia en la urbanización. "Non nacemos co espírito de enfrontarnos a ningunha asociación. Cremos que a opinión que presenta a asociación de veciños é lexítima. Non foron as mellores formas de levalo a cabo no barrio, pero a súa opinión é lexítima", dijo el joven pontevedrés en referencia a O Mirador, que dirige Carlos Diéguez. "Non nacemos para ir en contra deles nin para suplir ese espazo con outro tipo de asociación", añadió.

PSOE y BNG. El paso adelante de este nuevo grupo vecinal se produce en la misma semana en la que el PSOE se reunía con el barrio para mostrar su rechazo al proyecto de su socio de Gobierno, el BNG. El teniente de alcalde, el socialista Tino Fernández, se comprometió en asamblea a abrir vías de diálogo con el concejal de Obras, Demetrio Gómez, para que la actuación se ejecutase solo si había consenso.

Un día después de aquella reunión, los nacionalistas evitaron polemizar con sus compañeros de bipartito. El propio Gómez avanzó que se harán cambios en la obra para buscar el máximo respaldo posible, pero sin renunciar a ella. Y anunció un plan de reformas inmediatas para mejorar el barrio.

Comentarios