Pontevedra condena el asesinato de Diana Quer y la violencia de género

El acto ha sido convocado conjuntamente por el Concello de Pontevedra y la Deputación en el Pazo Provincial

Carmela Silva, Miguel Lores ou Gonzalo Caballero fueron algunas de las autoridades que asistieron al acto. @Pontevedrate
photo_camera Carmela Silva, Miguel Lores ou Gonzalo Caballero fueron algunas de las autoridades que asistieron al acto. @Pontevedrate

El alcalde de Pontevedra, Miguel Fernández Lores se sumó a la concentración de repulsa por el asesinato de Diana Quer y contra la violencia machista, en un acto convocado conjuntamente por el Concello de Pontevedra y la Deputación en el Pazo Provincial.

"Non imos a parar de denunciar e de visibilizar a violencia machista, resultado de moitos anos de sociedade patriarcal" apuntó el regidor al término de la concentración, en la que insistió que “a loita contra esta lacra ten que se de todos, das institucións públicas, da sociedade organizada e das persoas a título individual”

El alcalde también se pronunció sobre el asesinato de la joven Diana Quer. "A sociedade ten que cambiar a mentalidade que permite e ve como algo normal a violencia de xénero que acaba moitas veces coa morte, o asasinato da muller", concluyó.

Comentarios