jueves. 09.12.2021 |
El tiempo
jueves. 09.12.2021
El tiempo

ALBERTO NÚÑEZ FEIJÓO, PRESIDENTE DE LA XUNTA

"O porvir de Galicia está nas mans dos premiados e de todos vostedes"

Alberto Núñez Feijóo. RAFA FARIÑA
Alberto Núñez Feijóo. RAFA FARIÑA

El presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, aprovechó su intervención para referirse a la importancia de los pactos y de la democracia como "resposta a un clima de enfrontamento que ameaza con converterse en crónico". En este sentido, habló de los valores de personas como las premiadas para construir la Galicia del futuro. "O porvir de Pontevedra e de Galicia está nas mans dos premiados e de todos vostedes", explicó refiriéndose al público.

Núñez Feijóo alabó el perfil de las personas que eran este jueves reconocidas como referentes a la hora de construir una sociedad mejor. "Todos eles forman unha selección representativa da sociedade pontevedresa e galega, están avalados por éxitos en diferentes áreas de actividade e son tamén unha consecuencia exitosa de pactos: crean, esfórzanse e traballan polos demais".

Así, Feijóo destacó el trabajo de los 21.640 socios y más de 800 voluntarios de Cruz Roja Pontevedra, "dispostos a estar presentes alí onde haxa unha necesidade, un desamparo ou unha marxinación".

Además, habló de la capacidad de la piragüista Teresa Portela. "Non se participa en seis Xogos Olímpicos sen ser unha deportista excepcional", explicó el presidente. Sobre Celso Bugallo dijo que "xa forma parte de moitas familias galegas pola súa presenza no cine" y expresó la importancia de que Construcciones Ramírez cuente con una dilatada trayectoria como empresa y con muchos años de experiencia.

Feijóo también habló de la importancia de la Escola de Enxeñería Forestal para "un sector capital para a economía galega como o forestal, que ten que seguir séndoo, mantendo os empregos e incrementándoos". Por último, además de ensalzar la categoría humana de todos los trabajadores de la sanidad en Pontevedra que recibían el premio de honor, dio algunos datos sobre su labor durante la pandemia. "Nesta área sanitaria curáronse 21.000 persoas, puxéronse máis de 480.000 doses de vacinas e fixéronse máis de 300.000 probas PCR", explicó. En este sentido, subrayó que uno de los mayores éxitos de la sociedad gallega es su sistema sanitario. "Temos un dos mellores servizos de saúde de todas as rexións de Europa", apuntó Feijóo.

"O porvir de Galicia está nas mans dos premiados e de todos vostedes"
Comentarios
ç