El PP denuncia que Lores ocultó una orden expresa para vigilar composteros

Moreira cuestiona que se utilicen las cámaras de tráfico para este fin y exige explicaciones "inmediatas" al alcalde

Jacobo Moreira se dirige a Miguel Anxo Fernández Lores durante un pleno municipal. DAVID FREIRE (ADP)
photo_camera Jacobo Moreira se dirige a Miguel Anxo Fernández Lores durante un pleno municipal. DAVID FREIRE (ADP)

El PP denunció este lunes que el alcalde, Miguel Anxo Fernández Lores, ocultó una orden expresa a la Policía Local para que sus agentes vigilasen los nuevos composteros comunitarios instalados en Eduardo Pondal, Ponte Boleira y Camiño de Ferro tanto a nivel presencial como a través de las cámaras de tráfico, una directriz que se dio el pasado 25 de abril y que el lunes avanzó este periódico. "O pasado venres, ante os medios de comunicación, Lores obviou deliberadamente responder sobre a utilización de videocámaras de tráfico para outros fins. É un feito dun enorme alcance que non podemos deixar pasar por alto", manifestó el portavoz popular, Jacobo Moreira, a través de un comunicado de prensa.

El líder del principal partido de la oposición cuestiona que se utilicen estos dispositivos para controlar los centros de reciclaje de restos de comida y exige explicaciones "inmediatas" al regidor del BNG.

"A súa finalidade é regular o tráfico e resolver accidentes de circulación, pero tamén son requiridas por órganos xudiciais para axudalos en calquera investigación. Non queremos nin imaxinar o que sucedería se non existisen por unha orde política dada polo alcalde", dijo Moreira sobre el uso de las cámaras, que la Policía Local gestiona desde su sede central.

Comentarios