"O PP e Ence pretenderon enganar a sociedade e traballadores mediante unha fraude de lei"

El alcalde de Pontevedra insta a Feijóo y a la pastera a "traballar na única solución posible, que é o traslado da factoría fóra da ría"

Miguel Anxo Fernández Lores, alcalde de Pontevedra. GONZALO GARCÍA
photo_camera Miguel Anxo Fernández Lores, alcalde de Pontevedra. GONZALO GARCÍA

Satisfacción en el Concello de Pontevedra por la sentencia de la Audiencia Nacional que anula la prórroga de 60 años otorgada a Ence en 2016. El alcalde, Miguel Anxo Fernández Lores, considera que la resolución avala la tesis defendida siempre por la Administración local, que siempre defendió que la moratoria otorgada durante el Gobierno en funciones de Mariano Rajoy había sido "ilegal".

"Esta sentenza significa un fracaso estrepitoso do Partido Popular, especialmente do presidente da Xunta, Alberto Núñez Feijóo; do expresidente do Estado Mariano Rajoy e tamén do Partito Popular local, que intentaron mediante un cambalache ilegal coa empresa poñer en perigo a continuidade da actividade e os postos de traballo por non buscar a única solución lóxica e legal, que sería o traslado a outra ubicación como única garantía de manter a actividade e os postos de traballo", asegura Lores.

El regidor del BNG considera que "O PP e mais a dirección de Ence pretenderon enganar á sociedade pontevedresa e aos traballadores de Ence mediante unha fraude de lei".

La resolución judicial, que puede ser recurrida en casación ante el Tribunal Supremo, llevó a Lores a hacer un llamamiento al presidente autonómico y a los responsables de la compañía, que dirige Ignacio de Colmenares y Brunet. A ambos les pide que "se poñan a traballar na única solución posible, que é o traslado da factoría fóra da ría de Pontevedra".

Comentarios