El PP quiere recuperar en 2019 los "concellos emblemáticos dos que fomos desaloxados"

Rueda anima a alcaldes y presidentes locales a trasladar la ilusión a la ciudadanía para ganar las municipales y recobrar la Diputación

Junta del PP en Pontevedra. JOSÉ LUIZ OUBIÑA
photo_camera Junta del PP en Pontevedra. JOSÉ LUIZ OUBIÑA

Recuperar la Deputación de Pontevedra, ser la fuerza política más votada en todos los partidos judiciales y consolidar las mayorías de gobierno en "concellos emblemáticos do Partido Popular onde fomos desaloxados por gobernos de perdedores que se xuntaron non para procurar unha alternativa mellor ao PP, senón para condenar ao enferruxamento local a concellos que pulaban polo futuro hai catro anos e nos que hoxe só vemos enfrontamentos e protagonismos personalistas que en nada resolven os problemas dos seus veciños e que lastran o progreso dos seus pobos". Estos son los principales retos que se marca el PP a las puertas de 2019, un año protagonizado por las elecciones municipales.

Así lo dejó patente el presidente del PP provincial, Alfonso Rueda, en la junta directiva celebrada este jueves, en la que realizó un "balance positivo" del trabajo realizado en 2018 y a la que asistieron conselleiros como Ethel Vázquez, Román Rodríguez y Jesús Vázquez Almuíña, además de presidentes locales del partido, regidores y candidatos a las alcaldías.

Rueda subrayó también el "espíritu de renovación" del partido y la "cercanía coa cidadanía" como ejes fundamentales de su acción política para conseguir el éxito en los próximos comicios.

"O Partido Popular leva no seu ADN a vocación irrenunciable de servizo á cidadanía desde a convicción de que somos a única forza política que representa o sentir popular da xente e é capaz de ofrecer alternativas construtivas de cara ao futuro", afirmó, dejando claro la "humildade e abnegación" con la que concurrirán a las urnas.

El presidente realizó un pormenorizado repaso por la realidad política de las principales villas y ciudades de la provincia, así como de aquellas comarcas y municipios sobre los que el partido lleva haciendo un seguimiento especial a lo largo de los últimos tiempos.

POPULISMO BARATO. Así, Rueda señaló que en los ayuntamientos en los que gobiernan "temos que seguir ilusionando á cidadanía con novos proxectos e retos constantes que impidan que eses concellos poidan caer nunha situación de modorra e autocomplacencia".

Deben estar siempre "alerta e activos" y ser "aínda máis esixentes con nós mesmos, desde a humildade e a constancia, pero sempre cos pés na terra".

Donde no gobiernan el reto pasa por "esforzarnos por visibilizar aínda máis e mellor a nosa mensaxe e facerlle ver á cidadanía que as alianzas dos perdedores o único que fixeron foi condenar aos nosos concellos á parálise e a políticas da ocurrencia, a un populismo barato que, na práctica, nos sae demasiado caro polo que supón de atraso e perda de oportunidades para os nosos concellos".

El líder del PP en la provincia también se refirió a la necesidad de "empatizar" con el electorado de un modo "activo e práctico" y abogó por el "contacto directo" con la ciudadanía para acercar su mensaje. "Debemos recuperar a confianza da xente e tender pontes de complicidade social a carón das xustas reivindicacións dos nosos veciños e veciñas. Debemos aspirar sen complexos a que depositen en nós as súas esperanzas. Ese é o reto que temos que afrontar e ao que nos temos que encomendar en corpo e alma no novo ano político que agora comeza. Só así, desde o traballo, o sacrificio, a constancia e a humildade poderemos demostrar que estamos, sempre ao seu carón".

Comentarios