El PP urge a la Deputación 10 millones de euros para pymes, autónomos y sector hostelero

El grupo popular reclama al Gobierno coaligado ayudas para el pago de los gastos corrientes de luz, alquileres, teléfono y Seguridad Social
2020111314162867108
photo_camera Jorge Cubela (centro) con Carmen Amoedo y Luis López, este jueves. DP

El borrador de presupuestos de la Deputación de Pontevedra para 2021 elaborado por el Gobierno coaligado ya ha recibido su primera alegación. El grupo provincial del PP reivindicó este jueves la inclusión en las cuentas de una partida específica de 10 millones de euros para ayudar a los autónomos, a las pymes y al sector hostelero a superar la crisis económica generada por la pandemia.

Jorge Cubela, Carmen Amoedo y Luis López defendieron en rueda de prensa que este plan extraordinario es "necesario e vital" porque la Deputación, precisaron, "ten que defender os intereses económicos dos concellos e, polo tanto, non pode permanecer allea á realidade desta crise sanitaria e económica".

En todo caso, los representantes del PP reconocieron que efectuaron esta propuesta sin haber visto el borrador de presupuestos porque aún no se lo ha facilitado el Gobierno provincial.

Según explicó Cubela, "é momento de que as administración públicas arrimemos o ombreiro, sobre todas aquelas de maior capacidade económica e cunha dispoñibilidade orzamentaria como a da Deputación de Pontevedra, que ten un presuposto (que en 2021 será de 164,5 millones de euros) que supera con moito a suma de todos os orzamentos dos concellos de menos de 10.000 habitantes da provincia de Pontevedra".

La propuesta que plantea la formación conservadora tiene como objetivo, reiteró Cubela, "axudar aos nosos autónomos, a sector hostaleiro e ás pemes a facer os pagos dos seus gastos correntes de luz, alugueres, teléfono, cotas da Seguridade Social e todo o que nestes momentos, coa caída de ingresos e beneficios, poidamos axudarlles a restablecer unha situación de normalidade".

La formación conservadora reclama apoyo para los pequeños empresarios porque "son o motor da creación de emprego"

EL ESPEJO DE LA XUNTA. El portavoz del grupo popular indicó que la Xunta es, en estos momentos, "a única administración que anunciou que vai facer unha convocatoria de axudas específicas para os autónomos e outra para a hostalería. Iso debe ser o espello no que mirarnos as demais administración. Temos que facelo. É perentorio e fundamental que a Deputación apoie aos autónomos, aos pequenos empresarios que co seu esforzo levantan a persiana desta provincia e que son o motor da creación de emprego".

Cubela acusó a la Administración provincial de estar "desaparecida desde xuño na xestión da covid. Descoñecemos en que traballa, pero é necesario que a provincia se blinde ante esta pandemia, é preciso que apoie aos concellos e aos sectores prexudicados", insistió.

En esta misma idea incidió Luis López, que lamentó que "esta falta de apoio da Deputación é a mostra evidente do desprezo que amosan aos autónomos e pemes xusto no momento que máis o precisan. Por iso —subrayó— é urxente deixar de ser a única administración provincial sen un plan específico de axudas para eles".

La propuesta de los populares, según indicó Luis López, pasa por asignar una cuantía a los concellos con una población de menos de 50.000 habitantes "fóra do Plan Concellos" tomando como modelo lo que está haciendo la Deputación de A Coruña "e que deixe de ser a única deputación galega que non destinou nin un só euro para os autónomos".

Por su parte, Carmen Amoedo manifestó que crear un plan especifico de ayudas a los autónomos, pymes y hostelería "é cuestión de vontade política" porque, argumentó, "a Deputación ten capacidade económica para facelo".

En este sentido, recordó que la institución provincial cuenta con 18 millones de euros correspondientes a remanentes y que considera "incomprensible que se poña de costas ás necesidades e urxencias da provincia". Además, la diputada popular apuntó que más de 5,5 millones de euros del Presupuesto de 2020 "foron para publicidade e propaganda de Carmela Silva", la presidenta de la Deputación.

"Son momentos críticos e por iso pedimos eses 10 millóns. Hai ben de onde sacalos para axudar a un dos sectores que máis o precisan", apostilló Carmen Amoedo.