domingo. 31.05.2020 |
El tiempo
domingo. 31.05.2020
El tiempo

"Precisamos ter diante aos mestres, aínda que sexa a dous metros"

Un alumno del IES Luís Seoane. CEDIDA
Un alumno del IES Luís Seoane. CEDIDA
La mayoría de estudiantes de 2º de Bachillerato ve necesario volver a las aulas, aunque sólo sean dos semanas, para reforzarse de cara a la Abau

"Volver ás clases é imprescindible", sostiene Pablo Abelleira, estudiante de 2º de Bachillerato en el IES Luís Seoane, ya que servirá para paliar el "estrés e agobio" por la cercanía de la Abau, aunque sea solo por dos semanas. "O traballo presencial na educación nunca chegou a ser substituído coa mesma eficacia polo telemático".

De hecho, alude a una conversación con su tutora y profesora de Matemáticas, Ariela Peliquín, quien confesó su dificultad para saber si el alumnado captaba sus explicaciones al otro lado de la pantalla. "Antes só tiña que xirarse na aula e agora sofre mirando para as nosas minúsculas caras en miniatura...". Y a esto se suma, recalca, la brecha digital. Este alumno agradece también el "gran papel" de los docentes en esta situación y considera que para ellos también debería ser voluntario el regreso a las aulas. "Poñen a súa saúde e a das súas familias en perigo por nós", pero ante una Abau inaplazable "necesitamos o seu apoio ao 100% e estano facendo por vocación".

Aínda que non nos dea tempo a facer moito, considero que estas clases poden ser unha axuda extra para o alumnado, xa non tan só academicamente, senón tamén moralmente

Menos preocupaciones tiene respecto a la situación sanitaria. En su instituto, las instalaciones están "case listas e dotadas do material preciso para esta nova situación". De los 28 estudiantes de su curso prevén asistir unos 24 o 25. "As materias nas que estamos todo o grupo  impartiranse no salón de actos, situado a altura de entrada ao centro, con aforo para 400 persoas". Las demás, en las aulas más espaciosas, todas en el mismo pasillo de la primera planta. "Así limitanse os nosos desprazamentos polo centro, e tamén as partes do edificio coas que entramos en contacto". Los pupitres serán de uso único y los propios alumnos se encargarán de desinfectarlos tras cada uso, al igual que el profesorado con su material.

También se adaptará el horario para facilitar las tareas del eequipo de limpieza. "Precisamos ter diante as nosas mestras, aínda que teña que ser con máscara e a dous metros de distancia".

Algúns compañeiros teñen medo porque conviven con familiares do grupo de risco

DUDAS. Ana Pérez, que cursa 2º de BAC en el IES Sánchez Cantón, esperará a ver los horarios, aunque, en principio, también tiene previsto asistir a clases de refuerzo presenciales en su instituto. Se mueve entre la "incertidume" sobre cómo se organizarán las aulas y la emoción por volver a ver a sus compañeros, pero ve importante acudir.

"Aínda que non nos dea tempo a facer moito, considero que estas clases poden ser unha axuda extra para o alumnado, xa non tan só academicamente, senón tamén moralmente". Entre sus compañeros las opiniones son variadas. "Algúns teñen medo porque conviven con familiares do grupo de risco".
 

"Precisamos ter diante aos mestres, aínda que sexa a dous metros"
Comentarios