Isabel Canda, celadora: "As primeiras semanas foron caóticas; unha total incertidume"

Celadora en Montecelo, asegura que al principio "non había medios e tiñamos moito medo" 
Dos imágenes de Isabel Canda. DP
photo_camera Dos imágenes de Isabel Canda. DP

Isabel Canda lleva 13 años trabajando como celadora en Montecelo, muchas veces en la UCI, por lo que este último año se las vio cara a cara con el coronavirus. "Ata o tiven e todo. Era difícil non caer, estando tanto tempo en contacto con eles, foi inevitable". Se contagió en diciembre y los síntomas fueron más bien leves, pero "o olfato e o gusto aínda non volveron". Ahora, con esa experiencia y vacunada ya con las dos dosis, se siente más tranquila.

Aquellas primeras semanas de marzo las define como "caóticas", pues "non había medios e tiñamos moito medo, polo descoñecemento. Era unha total sensación de incertidume por non saber como afrontar" la situación.Isabel Canda

Las cosas, en ese sentido, fueron cambiando a lo largo de los meses y en la actualidad "estamos máis organizados, temos de todo, bos equipos, EPIS... Afrontámolo con coidado e máis seguridade".

Eso no impidió que "me viñera abaixo, animicamente" cuando llegó la segunda ola de la pandemia. "Non é fácil poder con iso. E agora outra vez". Después de una baja de dos semanas, la tercera ola la pilló de pleno en Montecelo. "Sabiamos que aquilo non se acababa, pero non pensamos que fora tan forte. En canto a xente se desmanda...". ¿Y qué fue de aquello de que saldríamos mejor de esta crisis? "Mellor? Nada! Non aprendemos nada! Pensamos que ía ser menos tempo e agora a xente está histérica, moi afectada". 

Sabiamos que aquilo non se acababa, pero non esperabamos que a terceira onda fora tan forte; e a incertidume segue aí

Comentarios