sábado. 04.04.2020 |
El tiempo
sábado. 04.04.2020
El tiempo

Los profesores de Monte Porreiro defienden el compostaje

Escolares en los composteros de Monte Porreiro. DAVID FREIRE (ADP)
Escolares en los composteros de Monte Porreiro. DAVID FREIRE (ADP)

Docentes del IES Luís Seoane recogen firmas a favor del reciclaje al ver "con preocupación" el rechazo al modelo por parte de algunos padres

Un grupo de profesores del IES Luís Seoane, de Monte Porreiro, ha iniciado una recogida de firmas entre el claustro para defender el compostaje. "Xa levamos unhas 30", explicó Fernando Malvar, uno de los promotores de la iniciativa.

Este profesor de Tecnoloxía reconoce que la idea surgió después de ver "con preocupación" el rechazo a este sistema por parte de los padres de algunos alumnos del instituto que viven en el barrio y por la necesidad de manifestar "o noso posicionamento". "Creo que esta situación é debida á falta de información. Pero, máis alá diso, o que verdadeiramente nos preocupa é educar ós rapaces en valores como a creación dun mundo máis sostible", explica.

La campaña de recogida de apoyos aspira a reivindicar el reciclaje de la basura orgánica como una alternativa "limpa, ecolóxica e sostible ó actual modelo de incineración e centralización no tratamento do lixo". "Aquí, no centro, levamos moito tempo traballando en valores en defensa do medio ambiente. De feito, nos contidos transversais das materias sempre traballamos sobre os tres erres: reducir, reciclar e reutilizar", apunta.

El centro pedirá al Concello un compostero y prevé realizar actividades de sensibilización para que los alumnos conozcan el sistema

 

El Luís Seoane solicitará al Concello un compostero para el centro, "para o que xa temos un sitio reservado". La instalación daría servicio a la cafetería del instituto, que se encuentra en obras tras cambiar de gestión, y serviría para que los estudiantes pudieran ver en primera persona cómo funciona un centro de estas características.

"PROCESO NATURAL". El colectivo de profesores destaca en su documento que "entendemos os debates que se poidan dar sobre os emprazamentos dos composteiros no barrio, pero estes debates deben ser rigorosos e construtivos para evitar algunhas informacións falsas e non científicas como as que están circulando". "A compostaxe é un proceso natural que ocasiona menos molestias que as que pode ter un contenedor de lixo dos que se destinan á incineración", reza el escrito.

Los docentes creen que el sistema de reciclaje de restos de comida, que el Concello implantará en todo el municipio, "acabará prevaleciendo". En este sentido, el IES prevé la realización de actividades de sensibilización para promover la conciencia medioambiental y ecologista entre el alumnado. "Farase algo máis práctico ó longo do curso por medio dos profesores de Bioloxía e Naturais", avanza Malvar.

Los profesores de Monte Porreiro defienden el compostaje
Comentarios