Puentes sobre el veto del PP a la senda de déficit: "Pepa Pardo vendeu a esta cidade"

El portavoz del PSOE arremete contra la senadora y concejala popular por votar en Madrid en contra de los objetivos de estabilidad. El socialista calcula que Pontevedra tendrá cinco millones de euros menos en el Orzamento de este año por culpa del Partido Popular 
 

Iván Puentes y Pepa Pardo. GONZALO GARCÍA / DAVID FREIRE
photo_camera Iván Puentes y Pepa Pardo. GONZALO GARCÍA / DAVID FREIRE

El PSOE arremete de nuevo contra el PP en Pontevedra. Y lo hace a raíz del veto del Partido Popular a los objetivos de estabilidad presupuestaria del Gobierno de España. La formación de derechas votó este miércoles en contra de la senda de déficit en el Senado. “No caso de Pontevedra, o voto do 'non' ten un nome e apelido clarísimos: que é a senadora Pepa Pardo, que tamén é concelleira desta cidade, para máis inri”, criticó este jueves el portavoz del PSOE, Iván Puentes. 

El líder socialista aseguró que la postura del principal partido de la oposición tendrá efectos negativos en la hacienda local. El motivo es que los ayuntamientos deberán cerrar 2024 con un superávit del 0,2%, por lo que su capacidad de gasto se vería reducida respecto a otros ejercicios. 

Puentes calcula que la maniobra implicaría un recorte en las cuentas municipales para este año: de unos 61 euros por habitante. El montante, según el edil, superaría los cinco millones de euros. 

El PSOE quiere que el bloqueo en la Cámara Alta pase factura al PP. “Dentro da duplicidade de cargos que acumula a señora Pardo, sendo senadora e concelleira, a primeira vez que tivo que decidir entre defender os intereses da súa cidade e defender os intereses de Alberto Núñez Feijóo e de Isabel Díaz Ayuso, defendeu os intereses de Feijóo e de Ayuso. Vendeu a esta cidade. Vendeunos a todos os veciños e veciñas por medrar no seu partido político. Simplemente por quedar ben cos seus xefes. E fíxoo a costa dos veciños e veciñas de Pontevedra. Hoxe, todos os pontevedreses e pontevedresas, temos cinco millóns de euros menos nos Orzamentos para cubrir e resolver as nosas necesidades neste ano 2024”, remarcó Puentes.

El portavoz socialista responsabiliza de la postura de Pardo al líder del PP pontevedrés, al que cuestionó su capacidad para ser alcalde. “Con esta decisión e con este consentemento do PP de Pontevedra, Rafa Domínguez demostra unha vez máis que non está á altura; que non é unha persoa que poida ser alcalde de Pontevedra. Porque un alcalde, por riba de todo, incluso do seu partido político, o que ten que facer é defender aos seus veciños e veciñas da súa cidade. (…) Rafa Domínguez cala ante a traizón de Pepa Pardo no Senado. Cala ante Alberto Núñez Feijóo e cala ante Isabel Díaz Ayuso. Unha vez máis, pon ao seu partido, as súas siglas e aos seus xefes políticos por riba dos veciños e veciñas de Pontevedra”, añadió. "O que cabe preguntarse ahora é que nos digan que obras, subvencións, axudas sociais, contratacións e proxectos que se ían facer este ano en Pontevedra van quedar no caixón", reprochó Puentes a Pardo y Domínguez.

Mientras el PSOE ve “unha labazada” a la ciudadanía de Pontevedra, el Gobierno local considera que, de momento, el veto del PP a los objetivos de estabilidad no tiene efectos prácticos en la ciudad. “Non hai nada. Saberémolo cando haxa algo por escrito”, señaló este jueves el concejal de Facenda, Raimundo González Carballo, a este periódico. El edil del BNG enmarca este conflicto a una directriz de Moncloa y asegura que el principal problema que tiene el Concello a nivel económico es “o boicot aos Orzamentos de 2024” por parte de populares y socialistas.

La respuesta de Pardo

Pepa Pardo esgrimió este jueves la amnistía en su polémica votación en el Senado. "Votaría una y mil veces en contra de un Gobierno central que menosprecia al resto de comunidades autónomas en su afán de favorecer los intereses del independentismo catalán", aseguró.

Comentarios