Las redes sociales lamentan la ausencia de Anxos Riveiro y le piden al BNG que rectifique

Deportistas, empresarios y compañeros de partido elogian el trabajo realizado por la concelleira en la promoción del deporte base y de la élite

Anxos Riveiro. JAVIER CERVERA-MERCADILLO
photo_camera Anxos Riveiro. JAVIER CERVERA-MERCADILLO

De las numerosas ausencias que tendrá la nueva Corporación, un nombre destaca desde el domingo por encima de todos: el de Anxos Riveiro. La caprichosa aplicación de la Ley D'Ont en la voluntad popular hizo que la hasta ahora concelleira de Deportes se quedase fuera por tan solo 87 papeletas. Y la reacción de las redes sociales ha sido inmediata: cientos de posts y tuits alabando el trabajo realizado al tiempo que le piden al BNG que rectifique la lista para dar entrada a Riveiro. Una maniobra tan extraña como lícita, que ya tiene precedentes en las filas nacionalistas locales.

Entre las voces que han llorado lo que consideran "unha inxustiza política" figuran deportistas, empresarios, representantes de oenegés e incluso compañeros de candidatura, como Kiko da Silva. "Unha das cousas que máis me entristeceu o domingo foi que, por tan só 87 votos quedou fóra do equipo de goberno de Miguel Anxo Fernández Lores unha das mellores concelleiras que tivemos nesta cidade, Anxos Riveiro. Unha traballadora incansábel, con moita ilusión e profesionalidade que aportou o seu bo facer no eido da cultura no que puiden traballar varias veces con ela e facía as cousas con moita seriedade e moi sinxelo levar a cabo calquera reto por complexo que parecese", escribió el dibujante en Facebook.

Desde la dirección del evento Surfing the Lérez han dado públicamente las gracias "á persoa que nos axudou a descubrir a Illa das Esculturas para ter a millor romaria de rock e máis que familiar do universo. Moitísimas grazas Anxos Riveiro". Un reconocimiento que fue cariñosamente respondido por la concelleira.

La presidenta de la Asociación Socio-Sanitaria de Enfermedades Inflamatorias Intestinales y Ostomizados, Ángela Paz, también expresó en las redes sociales su pesar por esta circunstancia. "Creo que é un sentir compartido con moitas amigas e amigos de Pontevedra", dijo, al tiempo que describió a Riveiro como "gran persoa, profesional, mediadora, próxima, humilde, sensible, traballadora, dialogante, un gran valor humano e un saber estar".

Las reacciones a su post no se hicieron esperar y personas vinculadas al mundo de la empresa, el deporte y la política se sumaron a la decepción, al tiempo que incidían en el error del BNG por no haber situado a la concelleira en unos puestos más elevados de la lista. "Una enorme torpeza de parte del partido no contar con ella", escribió el reconoció chef italiano afincado en Pontevedra Francesco Ianelli. Una consideración que otros reforzaron con un deseo: "Esperamos se deje un puesto y siga ella. Es un lujo prescindir de alguien que goza del reconocimiento de todos".

DICHO EN LA WEB

Selección de comentarios en la red social Facebook sobre este tema:

▶Non sei o que traerán os próximos días, pero váiseme facer moi raro non ver na punta de lanza do deporte pontevedrés a quen tanto loitou por el tanto na base como na elite. Non quero perder na Concellería de Deportes de Pontevedra a Anxos Riveiro Portela. Luis Pereiro de Salas.

▶Espero que reflexionen algunos y valoren la labor de Anxos. A nivel deportivo es un referente. Como concejala, un bastión. Lores, espabila y conserva a la que vale!. Geles Filgueira Pérez.

▶Moitas grazas pola túa perseveranza, tenacidade e empatía. E a túa sabiduría é o único ben que ninguén se pode levar, pero ti supeches compartir. Unha enorme aperta. Ángela Paz García.

▶Como dixo fai algúns días, con motivo do Multisport, un representante institucional da Xunta: A nosa concelleira de Deportes. Palabras q o din todo. Sempre a nosa concelleira. Jaime Agulló Sueiro.

▶Grandísima concelleira e mellor persoa e unha auténtica curranta, ata o último minuto!Imos botarte moito de menos. Moita sorte, amiga! Pilar, Pazo da Cultura.

▶Gran muller, loitadora, traballadora, cercana, humana e sempre agradecida coa xente do seu arredor. Ti si eres medalla de ouro, campiona, non pode ser o que pasou, non pode quedar así! Mar García.

▶Entereime onte da noticia, paréceme increíble que foses no posto 12, a mellor concelleira de Cultura e Deportes,do mellor no Concello, creo que si non foi decisión persoal, o BNG cometeu unha grande inxustiza, gañou pero perdeu. Lorena Mariño.

Comentarios