martes. 20.10.2020 |
El tiempo
martes. 20.10.2020
El tiempo

Rodríguez recomienda a los padres del CPI Mosteiro-Meis que "fagan caso a Sanidade"

Román Rodríguez, en el CIFP A Xunqueira. GONZALO GARCÍA
Román Rodríguez, en el CIFP A Xunqueira. GONZALO GARCÍA
El conselleiro de Educación calificó la situación de caso "puntual"

El conselleiro de Cultura, Educación e Universidade, Román Rodríguez, calificó este sábado de "caso máis ben puntual" la situación que vive el CPI Mosteiro-Meis. Rodríguez realizó estas declaraciones durante una visita al CIFP A Xunqueira. 

El titular de Educación confirmó también que las pruebas PCR que se han realizado en el CPI a aquellas personas más cercanos al caso positivo en coronavirus "deron negativo". 

En base a esto, ha recomendado, "como profesor e como pai", confiar en la Consellería de Sanidade: "Se Sanidade di que a actividade se pode desenvolver, non podemos cuestionar as súas decisións". Advierte además de que "se non confiamos no que di Sanidade e nos plantexamentos que nos fai, dificilmente poderemos saír adiante desta situación".

Sobre el cierre de la unidad de Primaria en la Escola de Educación Infantil de Verducido y la denuncia presentada ante un juzgado por parte de los padres afectados, el conselleiro reitera que "é unha decisión organizativa da Administración" basada en "criterios de xestión de recursos". "Obviamente as familias queren o que entenden mellor para o seu», añadió el conselleiro. 

COMEDORES. Preguntado por el estado de las negociaciones entre Educación y las Anpas en lo relativo a la reapertura de los comedores escolares, Román Rodríguez afirmó este sábado que "tivemos un contacto inicial moi positivo e nos comprometemos a aprobar un protocolo no que se fixen unhas normas de seguridade para este colectivo".

Además de esto, el responsable de Educación anunció que "a nosa idea é presentar ese protocolo ao consello clínico o próximo mércores" y plantea la posibilidad de "facer un incremento sustancial do aporte económico que fai a Xunta a este servizo" en los presupuestos de 2021.

Rodríguez insta a que todos los actores implicados "sexamos conscientes da nosa responsabilidade" en estos momentos.

Rodríguez recomienda a los padres del CPI Mosteiro-Meis que "fagan...
Comentarios