Rueda anima a los pontevedreses a votar

Ana Pastor, Luis Bará, Miguel Anxo Fernández Lores o Patricia Vilán fueron algunos de los políticos de Pontevedra que ya se pasaron por las urnas
"Como responsable do operativo electoral da Xunta teño que sinalar, antes de nada, que é unha moi boa nova que xa están constituidos todos os colexios electorais en Galicia e que só houbo apenas un par de incidencias moi puntuais". El conselleiro de Presidencia, Alfonso Rueda, ejerció este domingo su derecho al voto a las 11.30 horas en la mesa electoral del Estadio da Xuventude de Pontevedra, acompañado de su familia y del vocal del Partido Popular en Pontevedra, Jacobo Moreira.

Rueda aprovechó para hacer un llamamiento para que los gallegos acudan a votar. "Quero pedirlle a todo o mundo que se achegue aos colexios. Entendo perfectamente que son moitas citas electorais, moi seguidas, e que a xente pode estar cansa de tantas convocatorias, pero aquí o que se está decidindo é o futuro de Galicia", dijo. "Estamos falando de quen queremos que presida Galicia, da estabilidade do goberno, de poñerse a traballar mañá mesmo. Por iso é importante acudir a votar. Hoxe é o día de falar, de falar votando, de que todo o mundo exprese a súa opinión nos colexios electorais".

Preguntado al respecto de las primeras apreciaciones sobre la escasa participación ciudadana en los comicios, Rueda señaló que prefería esperar a los datos oficiales que se harían públicos al mediodía para hacer una valoración de los mismos. "Efectivamente as primeiras impresións non son boas, pero é preferible agardar a que saian os primeiros datos oficiais de participación. Non sería unha boa nova e por iso fago un chamamento aos galegos para que se acheguen a votar. Animo a todo o mundo a facelo". 

El presidente del PP provincial también contó que tenía pensado pasar la jornada electoral como hace habitualmente visitando los colegios electorales de la ciudad de Pontevedra saludando a interventores y apoderados de su partido y, al mediodía, acercándose a Cambados a comer con los interventores de esa zona. "É un costume que adquirín hai tempo e, como parece que incluso nos dá sorte, ata alí irei". Por la tarde, Rueda volverá  a la sede del partido en Pontevedra desde donde seguirá el escrutinio. 

Asimismo, también ejercieron el derecho a voto a lo largo de la mañana varios políticos pontevedreses como Ana Pastor (PP), Luis Bará y Miguel Anxo Fernández Lores (BNG), Patricia Vilán (PSOE) o la presidenta del Pontevedra CF, Guadalupe Murillo. 

Comentarios