"Sabes iso de que a cultura é segura? Pois é que é así tal cal"

Gestores de actividades y organizadores confirman que el comportamiento del público en las actividades "é exemplar"
Asistentes a una proyección del cineclub. DAVID FREIRE
photo_camera Asistentes a una proyección del cineclub. DAVID FREIRE

'La cultura es segura' es un slogan que ha repetido la gente del mundo de la cultura, desde prácticamente el inicio de la alerta sanitaria, para desvincular los contagios por covid-19 de eventos culturales. "No se conoce ningún caso de contagio en una sala de cine o en un teatro", explicaba en un reportaje de Diario de Pontevedra, el 20 de septiembre, la gestora de la empresa Galicine, responsable, entre otras salas, de las de Pontevedra. "Pero también hay que reconocer que somos un sector que ha tomado medidas muy contundentes: separación de butacas, uso de viricidas, uso de mascarillas... Aplicamos protocolos de máxima seguridad trabajadores y clientes".

Se repite lo mismo tanto desde el ámbito público como el privado. "Sabes iso de que a cultura é segura? Pois é que é así tal cal", incide la Deputación de Pontevedra. "Non tivemos nin o máis mínimo incidente en ningunha actividade. E o comportamento da xente é exemplar".

DATOS DE CONTACTO. En el caso del Concello, la experiencia es idéntica. "Un exemplo: no ciclo Amal en Ruta houbo que reducir o aforamento porque xusto na semana na que se celebrou entraron en vigor as restricións. A xente entendeuno perfectamente e portouse moi ben". La institución municipal explica que toma los datos a las personas que asisten a sus actividades. "Nos actos do Concello, pedímoslle aos asistentes os datos por se houbese que contactalos. Por exemplo, no caso de que se comunicase un positivo".

El Cineclub o la Librería Paz confirman el buen comportamiento del el público. "O público que asiste aos actos é do máis responsable", señala la librería. "No noso caso, o público pórtase moi ben", añade el cineclub. "Máis aínda se temos en conta que a información que reciben é moitas veces confusa e mesmo contraditoria".

Comentarios