jueves. 25.02.2021 |
El tiempo
jueves. 25.02.2021
El tiempo

El personal sanitario y Paula Dapena reciben los Premios Cidade de Pontevedra

El alcalde y los portavoces de los grupos municipales en la foto de familia con la deportista Paula Dapena y representantes del sistema sanitario, este miércoles, en el Teatro Principal. DAVID FREIRE
El alcalde y los portavoces de los grupos municipales en la foto de familia con la deportista Paula Dapena y representantes del sistema sanitario, este miércoles, en el Teatro Principal. DAVID FREIRE
Lores destaca el "sacrificio sen precedentes" de los profesionales de la salud y reivindica la "valentía" de la deportista, símbolo feminista por no guardar un minuto de silencio por Maradona

"Nun ano no que vimos como literalmente se paraba o mundo, hoxe temos a oportunidade de homanaxear a persoas e colectivos que nos fixeron avanzar en momentos adversos e nos demostraron que a cooperación, o compromiso, a loita e a dignidade son valores imprescindibles para sacar o mellor de nós". El alcalde, Miguel Anxo Fernández Lores, se refirió así a los ganadores de los Premios Cidade de Pontevedra 2020: el personal sanitario y la futbolista Paula Dapena Sánchez, que este miércoles recibieron el homenaje de toda la Corporación municipal en el Pleno de honor a San Sebastián, patrón de la ciudad. 

En su discurso, el regidor del BNG destacó "a entrega e vocación" de los profesionales de la salud para hacer frente al coronavirus. "O seu traballo é digno de admiración pola súa humanidade e compromiso cívico. Máis aló das condicións laborais, da falta de material básico de protección, de protocolos e mesmo de información, puxeron por diante un espírito de sacrificio persoal sen precedentes en favor da saúde pública", dijo Lores, que defendió la necesidad de reforzar el sistema público "para facer fronte tanto a esta pandemia como a futuras crises sanitarias".

Ana Escudero: "En los años que llevo de profesión no había visto compañeros exhaustos, impotentes, con miedo e incertidumbre; Pero tampoco tanta entrega, valentía, motivación y dedicación"

Una enfermera de la Uci de Montecelo dio voz al sector sanitario durante la sesión en el Teatro Principal, en la que se adoptaron medidas anticovid. "En los años en los que llevo de profesión no había visto a compañeros exhaustos, impotentes, con miedo e incertidumbre; con secuelas físicas, deshidratados y desmayados. Pero tampoco había visto tanta entrega, valentía, motivación y dedicación", afirmó Ana Escudero, que es supervisora de Medicina Intensiva del Complexo Hospitalario Universitario de Pontevedra (CHUP).

En su emotiva intervención, Escudero animó a sus compañeros "a continuar con vuestra labor y fuerza para seguir salvando vidas" e hizo una mención especial a los pacientes y a sus familias, que "han vivido situaciones muy difíciles y dolorosas con la enfermedad". "Ojalá esta crisis forme parte del pasado. Para ello sigue siendo imprescindible la responsabilidad, el esfuerzo y el apoyo por parte de todas las personas. Espero que esto nos sirva para formar una sociedad mejor", concluyó.

Paula Dapena: "Este premio non é para min. É para todas as mulleres: as que dan a cara cada día, as que loitan polos nosos dereitos e para aquelas ás que lles quitaron a voz e non se atopan entre nós"

"IGUALDADE". El alcalde también reivindicó la "valentía" de Paula Dapena. "A súa negativa a gardar un minuto de silencio polo falecemento dun futbolista emblemático (Maradona), pero con comportamentos de violencia de xénero inaceptables na nosa sociedade, quedou marcada como un dos grandes fitos do ano 2020 a nivel mundial", señaló Lores, que recordó que "no mundo do fútbol aínda queda moito camiño por percorrer en canto á igualdade".

La jugadora pontevedresa, del Viajes InterRías FF, se ha convertido en un símbolo feminista. "Aínda non son consciente do que este xesto significou para moita xente. Pero síntome moi orgullosa de facelo e desta forma representar a todas esas mulleres que loitan contra a violencia machista día a día. Por iso, considero que este premio non é para min. É para todas esas mulleres: as que dan a cara cada día, as que loitan polos nosos dereitos e, por suposto, para aquelas ás que lles quitaron a voz e non se atopan entre nós", apuntó la homenajeada durante su intervención, en la que destacó el trabajo de los sanitarios. "Foron, son e serán sempre imprescindibles", recalcó.

El personal sanitario y Paula Dapena reciben los Premios Cidade de...
Comentarios
ç