Somos Maioría considera excesivo el sueldo del alcalde de Vilagarcía

VILAGARCÍA. El Pleno en el que serán aprobadas las funciones de los concelleiros del Grupo de Gobierno de Vilagarcía y el salario de su alcalde, Alberto Varela, se celebrará el día 6, y el único representante de Somos Maioría, Gaspar Somoza, anunció que no le dará su apoyo a la propuesta.

Tras una asamblea celebrada después de que se reuniese con el regidor socialista, Somos Maioría reiteró que «a cantidade proposta é excesiva para estes tempos e, concordando con que todos os traballos deben ser pagados dignamente, consideramos que neste caso concreto, o salario que cobraba o alcalde no seu posto anterior xa é suficientementre digno».

El PSOE pretende que Varela reciba 51.606 euros, el mismo sueldo que su antecesor en el cargo, Tomás Fole, lo que supondría 600 más del que percibía como asesor municipal de Urbanismo en el Concello de Vilagarcía.

Somoza mantiene que el número de concelleiros liberados «é excesivo». Además, agrega que «rexeitamos por completo a existencia dese tipo de postos», indica refiriéndose al personal de confianza.

«O dedicado ás asistencias aos órganos colexiados municipais, así como a dotación económica aos grupos políticos da Corporación, deben reducirse, polo menos, nun 10% sobre a cantidade que se viña cobrando ata hoxe», agrega Somos Maioría, que solicita la celebración de los plenos a partir de las 20.00 horas o los sábados por la mañana.

Comentarios