jueves. 19.09.2019 |
El tiempo
jueves. 19.09.2019
El tiempo

Tino Fernández, dispuesto a dialogar "sen liñas vermellas" para llegar un acuerdo con Lores

Tino Fernandez. JAVIER CERVERA.
Tino Fernandez. JAVIER CERVERA.

El portavoz del PSOE sólo establece un límite: "Non votaremos xamáis a investidura dun alcalde do Partido Popular"

 Los cuatro ediles que conformarán el Grupo Municipal del PSOE durante el próximo mandato mantuvieron a lo largo de la mañana de este jueves una primera reunión de toma de contacto con el objetivo de analizar los resultados de las elecciones del pasado 26-M "que foron moi positivas e das que o partido saíu realmente reforzado", manifestaron. Tras el encuentro, el líder de los socialistas pontevedreses, Tino Fernández, mostró su disposición y la de la agrupación "para sentarse a falar, explorar as vías de colaboración e acadar un acordo de goberno que permita xestionar Pontevedra con estabilidade durante estes catro anos".

El portavoz del PSOE recuerda que el diálogo "forma parte do ADN" de su partido y avanza que "non se establecerán liñas vermellas", con la excepción "por coherencia política e ideolóxica", de una: "Non votaremos xamáis a investidura dun alcalde do Partido Popular". Tanto Fernández como sus compañeros Gloria Blanco, Iván Puentes y Paloma Castro consideran que "os cidadáns de Pontevedra enviaron a través das urnas unha mensaxe de cambio ben clara".

"Gran parte dos méritos que a cidadanía lle atribúe en exclusiva a Lores, acadóunos cando concelleiros do PSOE formaban parte da Corporación", dice Tino Fernández. "Ata o propio BNG admite que a Pontevedra foille mellor cando nós estabamos. A parálise que houbo no último mandato foi evidente", añadió el socialista.

Tino Fernández, dispuesto a dialogar "sen liñas vermellas" para...
Comentarios