Tino Fernández retira su candidatura a las primarias del PSOE en Pontevedra

Acusa a la Executiva Municipal de tomar partido por Iván Puentes, que podría ser proclamado candidato a la alcaldía en las próximas horas
Tino Fernández. ADP
photo_camera Tino Fernández. ADP

El actual portavoz de los socialistas en el Concello de Pontevedra y teniente de alcalde, Tino Fernández, anunció este viernes por la mañana su retirada del proceso de primarias del PSOE para convertirse en candidato a la alcaldía. El candidato socialista emitió un comunicado en el que acusa a la Executiva Municipal de tomar partido por su oponente, Iván Puentes.

"Estamos convencidos de dispoñer da maioría suficiente para gañar pero en política convén pensar máis a longo prazo e lamentablemente cremos que non se dan as circunstancias necesarias para poder plantexar un proxecto solvente debido fundamentalmente ao claro posicionamento da Executiva Municipal en favor doutro candidato ao que lle vén dando cobertura política e apoio dende o primeiro momento esquecendo a súa obriga de neutralidade", dijo.

El candidato subrayó que "esta situación tense agravado nas últimas semanas ata facer inviable a posibilidade de convivencia con outro candidato que non sexa o seu patrocinado".

"No partido xa temos experiencias nas que as discrepancias entre o candidato elixido polos militantes e o aparato do partido provocaron a imposibilidade de desenvolver un proxecto electoral ilusionante e acabaron", manifestó Fernández, que asegura que "a miña candidatura non ten ningún interese en facer un Borrell" por lo que "polo ben do partido, e aínda discrepando nas formas e en boa parte no fondo, prefiro dar un paso atrás".

Las primarias entre Tino Fernández e Iván Puentes iban a celebrarse el domingo 11 de diciembre, para las que estaban convocados 417 afiliados del partido en Pontevedra. Tras la retirada de Fernández, Puentes podría ser proclamado candidato a la alcaldía de Pontevedra en las próximas horas.

"As primarias do PSOE acaban hoxe e aquí empeza o traballo de cara as eleccións municipais"

Tras conocer la noticia de la retirada de Tino Fernández, Iván Puentes agradeció públicamente su trabajo durante los últimos ocho años en el Concello. "Deu o máximo de si e o mellor que puido para o PSOE e para a cidade”, señaló. "Podemos discrepar en como entendemos que ten que ser o papel do partido na cidade, pero desde logo cada quen deu o máximo de si para que o PSOE estivese convenientemente representado", añadió en referencia a las discrepancias evidentes en el seno del partido en los últimos tiempos.

El ya único candidato socialista a la alcaldía de Pontevedra, que prevé será proclamado a lo largo del día, también quiso agradecer a Fernández "o xesto que tivo retirando a candidatura". 

"Hoxe acabaron as primarias do PSOE e hoxe empeza o traballo conxunto de todos e cada un dos militantes para preparar o mellor equipo e a mellor proposta e gañar a confianza maioritaria da cidadanía de Pontevedra que nos permita por primeira vez liderar o próximo goberno municipal da cidade".

"Estou convencido de que hai vontade de iniciar novo tempo político de sen renunciar a todo o bo que se fixo que lle dea un impulso á cidade de modernidade e de vida a Pontevedra para abordar retos de futuro como a captación de investimento, unha política de protección social, etc.", concluyó Iván Puentes.

Sobre las críticas de Tino Fernández a la Executiva municipal del partido, a la que acusa de ser parcial y apoyar abiertamente a Puentes, este apeló a la colaboración entre las distintas sensibilidades del aprtido. "Comprendo os momentos, e a situación peroa  responsabilidade nos ten que levar a sumar e a traballar conxuntamente. Se había calquera tipo de dúbida podía terse chegado a votar".

Puentes destacó que el PSOE municipal contará con una candidatura plural que parta del consenso. "As candidaturas elaboraranse a partires de agora mediante unha votación a lista aberta, calquera militante pode presentarse libremente, quero que sexa unha candidatura plural que xurda do consenso, da colaboración. É necesario un proceso de diálogo previo".

Comentarios