'A vida é movernos' traerá una jornada de danza participativa este fin de semana

La cita está prevista para este sábado 30 de julio, a las 11 horas, y contará con dos turnos de 40 minutos en la Praza de España
Presentación de 'Únenos a danza', actividad dentro de 'A vida é movernos'. CONCELLO DE PONTEVEDRA
photo_camera Presentación de 'Únenos a danza', actividad dentro de 'A vida é movernos'. CONCELLO DE PONTEVEDRA

Este sábado, la Praza de España se convertirá en el escenario en el que se ofrecerán dos sesiones de baile a cargo de la escuela de danza Plié Dance School. Esta iniciativa, Únenos a danza, se engloba dentro del programa A vida é movernos, que promueve la concejalía de Deportes del Concello de Pontevedra.

En la presentación del evento este jueves, el concelleiro de Deportes e Saúde, Tino Fernández, recordó como la danza se está volviendo una parte fundamental de los programas ideados por el Concello. "Descubrín que o baile ten unhas connotacións diferentes a outras disciplinas, xa que non é só unha actividade física, senón que tamén significa alegría, enerxía positiva", explicó. Además, asegura que bailar "xera uns valores que van da man do programa A vida é movernos".

El edil también quiso aclarar que, en esta ocasión, el programa "está moi centrado na loita contra as doenzas mentais, moitas delas deixadas pola pandemia".

Por su parte, Pilar Torelli, directora de la escuela de danza, quiso hacer hincapié en la dinamización de las relaciones sociales que permite el baile, una disciplina que "aumenta a conciencia sobre un mesmo e sobre os demais".

Finalmente animó a todo el mundo "a participar nestas sesións, queremos que a xente coñeza o noso gran corazón este sábado". Torelli señaló que la actividad se dividirá en una sesión de dancehall y otra de dance fit.

Comentarios