La Xunta de Persoal pide boicotear el pincho de Nadal del Concello

Los delegados sindicales reclaman que el dinero de este acto se done al Banco de Alimentos ▶ Gulías asegura que el aperitivo no se va a cancelar
Pincho de Navidad del Concello. DP
photo_camera Pincho de Navidad del Concello. DP

La Xunta de Persoal del Concello hizo este lunes un llamamiento al boicot del pincho de Navidad. Los delegados sindicales han remitido una carta a la plantilla municipal en la que se le insta a no acudir al aperitivo que tradicionalmente ofrece la Administración local a su personal para dar la bienvenida a las fiestas. El piscolabis se retomará tras dos años de parón por la pandemia del coronavirus.

"Dende a Xunta de Persoal desaconsellamos aos traballadores e traballadoras municipais acudir ao amentado evento", expone la comunicación interna que este lunes dio a conocer el colectivo. En ella también se informa de que se solicitará al Gobierno local la cancelación del pincho navideño para que "o importe que tiña previsto destinar a esta finalidade sexa doado ao Banco de Alimentos en nome dos traballadores e traballadoras municipais".

La portavoz del Concello, Anabel Gulías, reaccionó este lunes a esta solicitud de la Xunta de Persoal. Recordó que el tradicional pincho "é unha oportunidade para compartir e agradecer o traballo prestado e o traballo que vén" a la plantilla.

La edil del BNG confirmó, por otra parte, que el aperitivo no se va a suprimir. "Non temos previsto cancelar o pincho", dijo al ser preguntada por la prensa.

En su comunicado, la Xunta de Persoal señala que este encuentro institucional se produce en medio de un conflicto laboral. "As palabras fermosas que o alcalde poida dirixir ao persoal non serán certas nin congruentes cos repetidos xestos de desprezo que dirixe aos seus representantes nin coa falta de compromiso de aplicar os acordos acadados por todos, como a valoración de postos de traballo do ano 2019", explican las mismas fuentes.

Comentarios