Lunes. 17.06.2019 |
El tiempo
Lunes. 17.06.2019
El tiempo

A Xunta promociona o ticket dixital no comercio local

Pontevedreses paseando por la llamada 'Milla de oro' pontevedresa. RAFA FARIÑA
Pontevedreses paseando por la llamada 'Milla de oro' pontevedresa. RAFA FARIÑA

Sol Vázquez informa sobre o programa Comercio 360, que aboga por incentivar a dixitalización, a economía circular e o produto local

A directora xeral de Comercio e Consumo, Sol Vázquez –na imaxe inferior–, informou este martes en Pontevedra sobre a nova iniciativa Comercio 360, coa que a Xunta pretende dar un pulo a este sector mellorando a súa competitividade e a súa modernización a través da dixitalización, a economía circular e o produto local.

Sol Vázquez. JOSÉ LUIZ OUBIÑATal e como explicou a directora xeral aos comerciantes, as novas medidas, que se poñerán en marcha a partir deste mes, pretenden dar resposta ás demandas dos clientes, anticipándose ás súas necesidades, e adecuarse aos novos hábitos que se teñen detectado no eido comercial.

Segundo indicou, neste primeiro exercicio destinaranse 5,7 millóns de euros para poñer en funcionamento medidas de sensibilización, axudas para a "ecoinnovación" e laboratorios comerciais. Concretamente, o programa de actividades contempla a realización de xornadas e a análise de casos de éxito, así como a posta en marcha dun espazo web específico. Ademais, inclúe unha liña de axudas para impulsar a economía circular e a sustentabilidade no comercio, na que se contempla a adhesión á plataforma do tícket dixital, que permite aos clientes e comercios coñecer o estado e garantía das súas compras ou vendas evitando a perda ou deterioro do tícket tradicional e minimizando o uso do papel.

Ao mesmo tempo, a Consellería promocionará os ecoenvases realizados con materiais cen por cen biodegradables, e a implantación dos proxectos de economía circular que fomenten a reciclaxe e os produtos ecolóxicos. Outra das novidades será a creación de sete laboratorios comerciais nas principais cidades galegas para asesorar e impulsar o Comercio 360, achegando aos interesados servizos personalizados de mentoring, comunicación e publicidade, marketing intelligence ou mellora da xestión, entre outros.

Os tres obxectivos prioritarios do programa son: lograr que 10.000 comercios galegos se sumen á estratexia 360, que máis de 1000 establecementos se beneficien dos servizos de asesoramento, e que 5.000 comercios incorporen a aposta pola sustentabilidade e o tícket dixital.

A Xunta promociona o ticket dixital no comercio local
Comentarios