Caballero elige a Iván Puentes y Paloma Castro para la ejecutiva del PSdeG

El número tres de los socialistas pontevedreses desempeñará un cargo clave, una de las tres vicesecretarías generales, y la número dos se hará cargo del área de justicia ►Tino Fernández destaca la "importante aposta" por el PSOE local
Ejecutiva del PSdeG, con Iván Puentes (primero por la dcha. en la primera fila) y Paloma Castro (segunda por la izq. en la segunda fila)
photo_camera Ejecutiva del PSdeG, con Iván Puentes (primero por la dcha. en la primera fila) y Paloma Castro (segunda por la izq. en la segunda fila)

La agrupación del PSOE pontevedrés tendrá una importante representación en la ejecutiva nacional del PSdeG encabezada por Gonzalo Caballero. El nuevo secretario general recompensó el apoyo recibido en las primarias y eligió al número tres del PSOE municipal, Iván Puentes, para una de sus tres vicesecretarías generales. En concreto, se hará cargo del área de política municipal y tendrá bajo su mando a cuatro personas: el alcalde de Vilagarcía, Alberto Varela, y los de Ames, Burela y O Carballiño.

Puentes, quien actualmente es concejal de la formación en el Concello capitalino y en el pasado fue regidor del municipio de Fene, desempeñará de este modo un papel de relevancia de cara a los próximos comicios locales.

Pero él no es el único elegido por Caballero. La número dos del PSOE pontevedrés, Paloma Castro, también formará parte de la ejecutiva nacional haciéndose cargo del área de justicia.

Pese a no estar en el reparto de cargos, el líder del PSOE pontevedrés, Tino Fernández, valoró muy positivamente la decisión de Caballero. "Para min é unha honra e unha enorme ledicia", dijo. "Ter a dúas persoas da agrupación local na executiva de Gonzalo Caballero representa uns obxectivos máis que cumpridos. Ademais, son dúas persoas mozas e moi vinculadas co grupo municipal. Desempeñarán áreas vitais para o partido, polo que se lle dá aos socialistas da agrupación de Pontevedra unha enorme responsabilidade". indicó. "Nós tiñamos claro que queriamos apostar pola mocidade e pola renovación, que é o que vimos facendo tamén en Pontevedra: darlle voz e visibilidade a novas persoas que teñen moito que dicir, respectando tamén o coñecemento e a experiencia dos que xa temos máis idade, e queríamos que iso se escenificase na composición da executiva", añadió.

Sobre si contaban o no con estos nombramientos, Fernández señaló que "sempre é difícil sabelo, porque hai moita xente e poucos postos", pero el apoyo mostrado por la agrupación pontevedresa a Gonzalo Caballero fue claro. "Iso influíu en que todo o mundo aceptase que Gonzalo tiña que ter estes dous representantes de Pontevedra, porque o resultado aquí foi apabullante a favor del e, ademais, a nosa é a segunda agrupación da provincia e merece estar ben representada. Iso facilitou as cousas nese sentido, aínda que neste tipo de negociacións, ás veces os nomes bailan", afirmó.

MÁS PONTEVEDRESES. Además de Puentes y Castro, Fernández subrayó que los socialistas pontevedreses consiguieron incluir a otros integrantes en el comité nacional: "Maica Larriba, Víctor Pedreira e Patricia Vilán, así que para a nosa agrupación é un resultado fantástico", apostilló.

Preguntado si todas estas designaciones van a suponer algún cambio en el grupo municipal, Tino Fernández explicó que "o proceso de cambio é continuo, porque proximamente será a executiva para elixir á secretaría provincial (as primarias xa están convocadas para principios de decembro) e despois serán as asembleas para as agrupacións locais". Con todo, señaló que es "moi pronto" para hablar de candidaturas y posibles alcaldables en el PSOE pontevedrés. "Aínda temos que resolver moitos temas, ver como encaixamos dentro da nova estructura provincial, como resolvemos o da agrupación local e, a partir de aí falaremos, pero queda moito tempo e isto non ten porque supoñer nada nin bo nin malo para o futuro da agrupación de Pontevedra en canto á candidatura".

Comentarios