El concello de Lalín presume de su 'Banco Peregrino'

Instalado en el Xardín Botánico, el Gobierno local pretende con él poner en valor el potencial turístico de la villa en torno al Camino
Los ediles Begoña Blanco y José Cuñarro, junto al Banco Peregrino. CEDIDA
photo_camera Los ediles Begoña Blanco y José Cuñarro, junto al Banco Peregrino. CEDIDA

Los lalinenses presumen desde ayer de un peculiar Banco Peregrino, que está instalado en la parte de arriba del Xardín Botánico. Una iniciativa, promovida por el Concello, a través de la Concellería de Turismo, con la que se pretende poner en valor las potencialidades turísticas del municipio entorno a las rutas xacobeas.

Así lo destaca la concejala encargada del departamento, Begoña Blanco que, junto al edil de Obras, José Cuñarro, se acercó a comprobar la instalación de este "elemento dinamizador e humanizador do Camiño". "O deseño é sinxelo, e o elemento diferenciador é a frecha amarela, sinal que todo camiñante identifica facilmente coa viaxe a Compostela, un símbolo inequívoco do Camiño", señala la edil popular.

"A idea é centrar a atención do peregrino, sexa cal sexa a súa motivación, de maneira que faga un alto no Camiño para descansar despois de tanto esforzo. O banco facilita a parada do peregrino para reflexionar e plasmar as impresións sobre o mesmo", añade.

Además, Blanco explica que "o Banco Peregrino é para gozar da soidade e da natureza, da magnífica contorna que Lalín ofrece. Un banco no que reflexionar sobre a vida e o cambio que o camiño provoca, sobre a experiencias vividas en lugares tan fermosos como os que o noso concello ofrece no seu percorrido polas nosas terras". "Mesmo tamén pode ser un lugar onde socializar, entenderse, a veces, unicamente con xestos ou miradas a outros peregrinos que fagan esta parada no seu Camiño. Un banco onde descansar só ou en compaña, onde facer amizades ou descubrir o noso pobo", precisa.

Lleva incorporado un código QR con información general y redirección directa a la página web de Turismo de Lalín, donde los peregrinos podrán obtener información sobre el municipio.

Comentarios