La nueva campaña de dinamización y concienciación comercial del Concello de Marín echó este viernes a andar para motivar el consumo local, vital para reactivar la economía del municipio después de dos meses de paralización por la crisis sanitaria de la covid-19.
Ampara a nosa saúde, apoia a nosa economía, aperta o noso turismo y alenta o noso comercio, junto a apego á nosa vila, son los cinco lemas que forman la campaña, enmarcada en el programa Marín en Rede. La plataforma digital ya cuenta con más de 100 adhesiones de negocios y hostelería marinenses en algo más de un mes.
La concelleira de Turismo y Comercio, Cristina Acuña, explicó que "hoxe é máis importante ca nunca incentivar o consumo na nosa vila, apoiando a todos os comercios e aos locais que precisan da nosa axuda para seguir adiante e superar esta dura situación tanto social como económica".
Paralelamente, el Concello sigue trabajando para desarrollar nuevas acciones de cara a fomentar el gasto a nivel local y también con el punto de mira en una de las grandes demandas aportadas por el sector comercial: la formación en competencias digitales.
De hecho, con Marín en Rede "dimos xa un importante paso para mellorar a visibilidade dos nosos establecementos no mundo online", asegura Acuña, que destacó la buena acogida que está teniendo la iniciativa #PonllesCara en las redes sociales tanto entre los comerciantes y hosteleros como entre la población.
La edil de Turismo y Comercio insiste en la necesidad de impulsar una campaña de estas características, "para apoiar ese traballo que estamos a realizar a nivel dixital e para impactar na nosa cidadanía, porque nesta rede todos somos fundamentais".
Marín en Rede é un programa de dinamización comercial impulsado polo Concello de Marín a través da Estratexia Edusi Marín 2020, cofinanciada cos Fondos FEDER da Unión Europea