Cuntis reclama al Sergas que cubra la plaza de uno de los médicos que está de vacaciones

Imagen de la fachada principal del Centro de Saúde de Cuntis. CEDIDA
photo_camera Imagen de la fachada principal del Centro de Saúde de Cuntis. CEDIDA

El Sergas no cubrió las vacaciones de uno de los tres médicos del Centro de Saúde de Cuntis, una carencia que se suma a los retrasos acumulados por la irrupción de la covid-19, denuncia el Concello. "É inaceptable que tras a pandemia teñamos que continuar sufrindo esta desatención sanitaria, froito dos recortes do PP", afirma el alcalde, Manuel Campos.

"Chove sobre mollado", lamentó ayer el regidor al referirse a la situación de "precariedade e desatención, que se repite ano tras ano a pesar das denuncias e reclamacións efectuadas". Campos señaló que "Cuntis, por desgraza, é un dos maiores exemplos da desintegracións dos nosos servizos públicos de saúde". Son ocho días los que tienen que esperar los vecinos para una cita con su médico, de familia, precisa.

"O Concello considera que estes prazos son absolutamente inasumibles", y advierte de que si la Xunta no refuerza la plantilla "a situación se agravará ao longo do verán e veremos listas de espera moito maiores e aos nosos veciños sometidos a un estado de incertidume intolerable".

Comentarios