José Crespo: "O Cocido chega á división de honra das festas nacionais"

El alcalde confirmó este miércoles que el escritor Daniel González Alén y la periodista Amelia Ferreiroa serán comendadores de la Feira

 

José Crespo presentó la LII edición de la Feira do Cocido en el restaurante Boanerges de Santiago. CEDIDA
photo_camera José Crespo presentó la LII edición de la Feira do Cocido en el restaurante Boanerges de Santiago. CEDIDA

Lalín calienta motores para la celebración de la LII Feira do Cocido, que llenará este fin de semana la villa de actividades que podrán disfrutar millares de personas, una cita que acaba de ser declarada Fiesta de Interés Turístico Internacional. En estas circunstancias, el alcalde, José Crespo, puso fin este miércoles a la ruta de promoción de la Feira por distintas partes de Galicia y de España, en un acto celebrado en el restaurante Boanerges en Santiago de Compostela, en el que el regidor estuvo acompañado por el concejal de Turismo de la capital gallega, Gumersindo Guinarte, por el secretario xeral de Política Lingüística, Valentín García, y por la concejala lalinense Begoña Blanco.

En su intervención, Crespo destacó que la "Feira do Cocido de Lalín que hoxe presentamos é xa de pleno dereito a festa gastronómica máis importante do país, ao ser a primeira que obtén a distinción de Festa de Interese Turístico Internacional". "Con esta chegada da Feira do Cocido á división de honra das festas nacionais queremos aproveitar as sinerxias que se producen para que a Feira e todo o que leva aparellado se convirta nunha pata económica de primeiro nivel para Lalín e o Deza", precisó.

"Con estas credenciais, esta cita é hoxe unha imaxe de marca de primeira clase para vender os produtos de Lalín", añadió.

Asimismo, el alcalde confirmó que el escritor Daniel González Alén y la periodista Amelia Ferreiroa serán comendadores de la Feira do Cocido, sumándose a los ya confirmados José Luis Martínez-Almeida, Benedicta Sánchez, Gregorio Varela, Yosi de Los Suaves y Sonsoles Ónega, que tendrá la doble condición de pregonera y comendadora.

Comentarios