La Deputación retira la subida salarial del presupuesto tras la denuncia del PP

El socialista Font lamenta el "debate amarillista e cheo de lixo" y el popular Alfonso Rueda, recuerda que Xunta, Parlamento y Gobierno central ya renunciaron al incremento en los sueldos
undefined
photo_camera Carlos López Font. ARCHIVO

La polémica sobre la subida salarial contemplada en los presupuestos de la Deputación de Pontevedra para la corporación provincial duró 24 horas. Tras la denuncia del grupo del PP, que acusó al gobierno de la institución de subir un 4,6% la nómina de la presidenta y del resto de diputados, el socialista Carlos López Font anunció este miércoles que la Deputación "non aplicará na corporación provincial a suba salarial do 0,9%" y, para ello, retirará de las bases de los presupuestos para 2021 "o parágrafo no que aparece que as retribucións da corporación variarán en función do que determinen os orzamentos xerais do Estado".

A renglón seguido, Font lamentó el "debate amarillista e cheo delixo que tentou verter o PP e do que só podemos sentir vergoña porque lles vale todo". El diputado volvió a acusar al grupo popular de "mentir sen pudor cando teñen o valor de falar dun aumento de recursos" y aportó un informe del departament ode Persoal, que refleja que lo único que aparecía en las bases de ejecución del presupuesto era un párrafo que decía que "estas retribucións experimentarán a mesma variación que a que determine, no seu momento, a LPGE do próximo exercicio para os empregados públicos". "Ese é o parágrafo que desaparecerá agoradas bases do orzamento", concluyó López Font.

El socialista acusó al PP de presentar "un grupiño de emendas ao orzamento da Deputacion que non aportan nin unha soa idea nova para a transformación da provincia e que só teñen por obxectivo seguir na confrontación permanente co goberno provincial, incluso atrevéndose a mentir".

RUEDA PIDE SENTIDO COMÚN. Minutos antes de que el gobierno provincial anunciase esta rectificación en el presupuesto, el presidente provincial del PP y vicepresidente primero de la Xunta, Alfonso Rueda, manifestaba su esperanza en que "a Deputación de Pontevedra entre en razón, porque o goberno da Xunta de Galicia xa tomou a determinación de conxelar os soldos, tamén o fixo o Parlamento e mesmo o Goberno central, que rectificou despois de tomar a primeira decisión. Penso que é o lóxico e de sentido común nestes momentos porque calquera outra decisión non se podería entender".

Rueda puntualizó que "agora mesmo, como exemplo de que os responsables políticos somos conscientes da situación que atravesamos, o que deberían facer é rectificar. O contrario sería unha desconexión da realidade".

El también conselleiro de Turismo aprovechó para recriminar otras declaraciones de responsables de la Deputación en las que señalaron que las ayudas directas al turismo o la hostelería "son competencia doutras administracións". "A min sempre me pareceu que esas consideracións son unha evidente desconexión da realidade", dijo Rueda, "as axudas ao sector turístico e hosteleiro son un problema de todas as administracións. Estamos a falar de sectores fundamentais para aeconomía galega. Este discurso ao que nos leva e a non poder facer ese esforzo conxunto tan necesario agora mesmo".

Comentarios