El Concello de Marín destaca la afluencia de turistas a las Festas da Virxe do Carme

El Gobierno local manifiesta su satisfacción por la acogida del programa festivo
Los fuegos de artificio que cerraron las Festas da Virxe do Carme
photo_camera Los fuegos de artificio que cerraron las Festas da Virxe do Carme

Las actividades incluidas en la programación de las Festas do Carme fueron valoradas positivamente por el Concello marinense tras una intensa semana en la que los vecinos pudieron disfrutar de música, cultura, deportes y diversión para todos los públicos.

"Tratamos de mellorar a oferta, as luces, as orquestras, os fogos, a maxia da Batalla de Flores, as actividades de todos os días para os nenas e nenos, as actuacións no Parque Eguren e o propio día do Carme", expresó el Concello en un comunicado, en el que manifestó su satisfacción con el resultado.

"Marín estivo cheo de xente, de veciños e de persoas de fóra. Por exemplo, coa celebración da entrega de despachos da Escuela Naval, a concorrencia das familias, xunto coa xente que viña a gozar da nosa festa, notouse na hostelería e nas rúas". Además "o bo tempo e as noites con excelentes temperaturas facilitaron o ambiente nas terrazas e nos bares; poder tomar algo facíase labor difícil por estar todos os locais moi concorridos", afirma el Concello marinense.

Asimismo, subraya que "a colaboración de todos (Concello, asociacións e outros entes) é un requisito esencial para poder estar atentos a todo e conseguir que todo transcorra de xeito positivo, sacando adiante toda a programación". Por ello, el Gobierno local quiere dar las gracias por la labor de la Policía Local y de Protección Civil, los servicios de las brigadas municipales que colaboraron, el trabajo de la empresa encargada de limpiar las calles y zonas públicas después de cada actuación, así como a las personas que, desinteresadamente, participaron en las distintas actividades que se realizaron, como la Batalla de Flores y los conciertos.

Comentarios