El Concello insiste en no ampliar la Feira Franca para que no pierda calidad

El Gobierno municipal destaca un gran incremento en la participación: "As previsións desbordánronse. Non cabe máis xente". Los servicios de limpieza retiraron 14 toneladas de basura durante la fiesta y 40 al día siguiente
La concelleira de Festas cree que no sería exagerado decir que pasaron 200.000 personas por la ciudad.
photo_camera La concelleira de Festas cree que no sería exagerado decir que pasaron 200.000 personas por la ciudad.

«As previsións desbordáronse completamente. Non cabe máis xente». Así de se rotunda se mostró ayer la concelleira de Festas del Concello de Pontevedra, Carme da Silva, a la hora de hacer balance de la XVI edición de la Feira Franca.

Da Silva aseguró que no «sería esaxerado» decir que durante la celebración de la fiesta pasaron por la ciudad 200.000 personas, pero lo cierto es que es un dato muy difícil de precisar dada la cantidad de afluencia que registró la Boa Vila, según indicó. La concelleira señaló que, en comparación con ediciones anteriores, la algomeración fue mucho mayor este año y apuntó que «pola mañá notouse máis. A hostalería situada no ámbito da Feira Franca non daba atendido a máis xente, tamén os hoteis estaban ateigados. Había momentos ao longo do día nos que a cantidade de xente era brutal».

Sin duda este es uno de los motivos por los que el Concello de Pontevedra no contempla la prolongación de la programación de la Feira Franca también durante la jornada del domingo. Y es que, tal y como explicó Carme da Silva, «dende hai varias edicións hai un acordo, que se repite todos os anos e é moi sensato, de non pretender medrar máis, porque iso ao final perdería calidade».

En este sentido, la concelleira de Festas argumentó que «hai que ter en conta que a organización leva moitos meses de traballo, xa que hai moitos aspectos que coordinar: as persoas que montan a decoración, os andamios, as mesas… De feito, o prazo para as solicitude destas remata o 16 de xullo porque o traballo é moi minucioso, pois por dous centímetros de máis xa pode haber un problema».

Dado los niveles tan elevados de participación que registra la Feira Franca, Carme da Silva comentó que el objetivo es mantener «unha festa destas características sen perder a calidade da mesma».

BASURA E INCIDENCIAS. El domingo por la mañana, «en tempo récord», se retiraron un total de 40 toneladas de basura, tanto de los contenedores como de las papeleras repartidos por toda la ciudad. Da Silva señaló que «moito deste lixo prodúcese pola noite cando os locais comezan a desmontar as instalacións».

Asimismo, la responsable del departamento de Festas aclaró que el servicio de limpieza también estuvo activo el propio día de la celebración de la Feira Franca, llegando a recoger 14 toneladas de basura a mayores.

En cuanto a incidencias registradas durante el evento, el Concello contabilizó 56 requerimientos de servicios sanitarios, de los cuales 14 casos fueron derivados a los distintos centros sanitarios de la ciudad. «En principio todos foron por cuestións leves como algún corte o unha lipotimia, entre outros. Quizais o máis grave fora un neno que caeu e rompeu un brazo», comentó da Silva.

MEDIDAS EFICACES. La concelleira de Festas aprovechó para felicitar a los distintos servicios municipales que hacen posible que cada año se lleve a cabo la Feira Franca y tildó de «tremendamente eficaces» las medidas de seguridad que se ponen en marcha durante el desarrollo del evento. También agradeció al sector hostelero su implicación para con la fiesta, pues considera que «o seu traballo de decoración é exquisito».

Por otra parte, el Concello se mostró muy satisfecho con el cambio de la compañía del torneo medieval, puesto que el espectáculo fue del agrado del público. Además, «ao ser unha compañía galega o que o fai, asegurámonos que o espectáculo tamén fora en galego e iso era algo que estabamos buscando. Traballamos todos os anos moito para que as actividades que se fagan e as cartas, por exemplo, estean en galego. Queremos ser máis insistentes neste aspecto», concluyó Carme da Silva.

Comentarios