El escritor y columnista Rodrigo Cota, pregonero de las Festas da Peregrina

El colaborador de Diario de Pontevedra dará el pistoletazo de salida a la Semana Grande de Pontevedra el próximo 13 de agosto
Rodrigo Cota, en la rueda de prensa
photo_camera Rodrigo Cota, en la rueda de prensa

Las Festas da Peregrina ya tienen pregonero. Será el escritor y columnista pontevedrés Rodrigo Cota, que dará el pistoletazo de salida a la Semana Grande de Pontevedra el próximo 13 de agosto (a las 12.00 horas) en la Praza da Pedreira.

El nuevo pregonero, que recogerá el testigo del triatleta Javier Gómez Noya, manifestó este viernes en rueda de prensa su agradecimiento al Concello. "Síntone moi honrado e emocionado", dijo.

Cota avanzó que su pregón, en el que habrá "sorpresas", hablará de políticos, "da gran labor dos medios de comunicación" y, sobre todo, de su ciudad. "Pontevedra é unha cidade inspiradora que está a recuperar a súa condición de motor cultural de Galicia", subrayó.

El alcalde, Miguel Anxo Fernández Lores, aseguró que Cota, que es columnista en Diario de Pontevedra, "é a persoa axeitada como pregoeiro pola súa presenza indiscutible no noticiario da cidade". "É un cronista actual da cidade. Moi lido e, sobre todo, moi desfrutado por moita xente. É quen de escribir con inxenio e audacia. Poucas veces acertamos tanto", destacó el regidor municipal.

Comentarios