El PP pontevedrés critica la "falta de apoio" a la Guardia Civil en el Pilar

Da Silva, alcaldesa accidental, se excusa por "cuestións familiares" y Lores se encuentra de viaje

Ningún miembro del Gobierno local (BNG) asistirá a los actos de celebración del Día del Pilar, la patronal de la Guardia Civil, en la Comandancia de Pontevedra. Así lo confirmó este miércoles Carme da Silva a los periodistas en calidad de alcaldesa accidental, cargo que ocupa por la ausencia de Miguel Anxo Fernández Lores, que se encuentra en viaje privado. "Non vai ir ninguén", respondió.

Da Silva tampoco asistirá a este evento. Y no lo hará por el siguiente motivo: "Compromisos familiares ineludibles". "Non está o alcalde e eu teño un compromiso familiar dende sempre nesa data e non poderei asistir", añadió.

Aunque no es una novedad, la ausencia del regidor nacionalista a los actos en honor a la Guardia Civil provocó las críticas del PP. Su portavoz, Jacobo Moreira, lamentó que Lores no vaya a estar presente durante la celebración de este jueves. "Xusto no momento no que máis apoio necesitan os nosos corpos de seguridade, Lores rexeita acudir ós actos que se teñen programados. O Día da Policía escudouse na súa axenda para non estar presente nos actos que se celebraron en Pontevedra, e agora apela a unha viaxe privada", dijo.

Para Moreira, esta es "unha actitude propia dun alcalde que, pola contra, non dubidou en asinar o seu apoio, como representante de todos os pontevedreses, ó referendo ilegal e inconstitucional celebrado o pasado 1 de outubro en Cataluña, a pesares de que este xa fora suspendido polo Tribunal Constitucional".

Las críticas del Partido Popular no sorprendieron a las filas nacionalistas. "Xa estamos afeitos a elas", afirmó Da Silva.

LA CRISIS DE CATALUÑA. La de este jueves no será la única ausencia de Miguel Anxo Fernández Lores en los actos de la Guardia Civil. La última de ellas fue en 2014, cuando delegó la representación del Gobierno municipal en la figura de su tentiente de alcalde, el socialista Antón Louro.

En 2016 y 2015, el regidor del Bloque sí asistió a esta festividad, que este jueves estará marcada por la crisis catalana. De hecho, la Benemérita ha suspendido el vino español que tradicionalmente se organiza con motivo del Día del Pilar en solidaridad con los agentes desplegados en Cataluña.

"Lores rexeita dar o seu apoio a membros da Policía Nacional e da Garda Civil, pero non rectifica a súa obstinación por situar a Pontevedra fóra da lei. Pero si homenaxea a ditadores como Fidel Castro e se nega a condenar o terrorismo de Resistencia Galega, unha actitude antidemocrática que, en ningún caso, reflicte o sentir dos veciños de Pontevedra", manifestó este miércoles el líder del PP de Pontevedra, que en las últimas semanas ha elevado el tono de los reproches a Lores a cuenta del conflicto catalán.

Comentarios