Feijóo avanza que tiene "competencias" para frenar un posible cierre de Ence

El presidente de la Xunta prefiere dar un margen al Gobierno central para que rectifique su postura sobre la permanencia de Ence en la ría antes de entrar en un "pleito"

Feijóo, en Pontevedra. RAFA FARIÑA
photo_camera Feijóo, en Pontevedra. RAFA FARIÑA

"Antes de falar das competencias que ten a Xunta, que anticipo que as ten, prefiro que non haxa ningún pleito e que o Goberno central sexa responsable, porque está tomando decisións que afectan á economía galega sen consultar ao Goberno de Galicia". Así se manifestó este viernes el presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, durante una visita a la empresa Protevedresa Group, sobre el allanamiento del Gobierno socialista con respecto a la prórroga concedida a Ence en 2016.

De este modo, Feijóo pide al Gobierno que "rectifique" y aseguró que todavía no ha tenido ninguna notificación de la Administración socialista acerca de la retirada del apoyo a la concesión de la pastera. "Agardamos ter noticias en horas ou días, porque neste momento aínda non tivemos ningunha comunicación sobre o tema". El presidente de la Xunta calificó la decisión como una medida que "afecta á economía galega". En este sentido, manifestó estar del lado de las familias, "non da empresa", que viven este momento con incertidumbre: "Estamos coas familias galegas e pido respecto para elas e para o autogoberno de Galicia".

Además, tachó la medida de electoralista. "É alarmante que un Estado como este, a cuarta economía do Euro, poida cambiar criterios en 24 meses", explicaba.

Comentarios