Fernández se ofrece a Colmenares como guía turístico en "un país moderno"

El candidato del PSOE a la Alcaldía acusó al consejero delegado de Ence de mentir al afirmar que el traslado dentro de la comarca es inviable

Tino Fernández. JAVIER CERVERA
photo_camera Tino Fernández. JAVIER CERVERA

El candidato del PSOE a la Alcaldía, Tino Fernández, acusó ayer al consejero delegado de Ence, Ignacio Colmenares, de mentir cuando asegura que no hay ubicaciones alternativas en Galicia para instalar una fábrica de celulosas similar a la que opera en Lourizán, con acceso a la red eléctrica de alta tensión, puerto, agua dulce para el proceso industrial, un sistema de carreteras capaz de absorber 300 camiones diarios y un medio receptor que pueda asumir los vertidos.

El líder socialista se ofreció voluntario para ejercer como "guía turístico" y demostrar a Colmenares que en Galicia "xa non estamos na Idade Media nin andamos con candelabros, senón que dispoñemos dunha boa rede eléctrica, unha cousa que se chaman autoestradas e cinco portos de interese xeral conectados a través de vías de ferrocarril coas estacións de tren". "Somos un país moderno -añadió- e eu préstome voluntario para facerlle unha ‘tournée’ por Galicia e para que poida coñecer esta magnífica terra".

Para Fernández es una "antítese" el hecho de que el directivo de Ence sostenga que el traslado de la fábrica dentro de la comarca es inviable y que al mismo tiempo "ameace con trasladala a Sudamérica ou Portugal". "Está dicindo unha cousa e a contraria. Descoñecía eu que en Portugal regalaban o solo para construír fábricas, pero xa me imaxinaba que a factoría de Lourizán non tiña rodas para trasladarse. Nós, do que sempre falamos, foi do traslado da actividade, e el mesmo, coa súa ameaza de marchar a Sudamérica ou Portugal, está a admitir que ese traslado é posible", matizó.

Fernández invitó, además, a Colmenares a dialogar en una mesa de negociación compartida con diversas administraciones para analizar las ayudas existentes en Europa para el traslado de la factoría. "Deixen de empregar a CC OO e aos traballadores para tentar distorsionar unha campaña electoral e non permitan que se use o nome da empresa para unha campaña de acoso, insultos e ameazas", añadió. Para terminar, el socialista destacó las "delirantes contradicións" del secretario de organización de CC OO, José Luis García Pedrosa, al afirmar que "as pintadas ameazantes non lle parecen prácticas aceptables" y al manifestar que, "se o seu sindicato fose o responsable das mesmas, terían sido máis contundentes na mensaxe".