Imprimir

La Festa do Caldo Galego de Mourente pretende mudarse al Recinto Feiral

Diario de Pontevedra | 14 de enero de 2020

Comensales bajo las carpas instaladas en el lugar de Os Campos. DAVID FREIRE
Comensales bajo las carpas instaladas en el lugar de Os Campos. DAVID FREIRE
La edil de Promoción Económica, Yoya Blanco, garantiza la celebración del evento que según los vecinos "estaba no aire", tras anunciar la renovación del convenio con la asociación O Castro

La XXIX Festa do Caldo de Mourente busca nueva ubicación. Después de 28 años celebrándose en el lugar de Os Areás, la asociación O Castro –encargada de la organización– ha solicitado la colaboración del Concello para trasladar la cita gastronómica al Recinto Feiral. Este nuevo emplazamiento permitiría a la entidad vecinal ahorrar los gastos que le supone la instalación de dos carpas gigantes.

La concejala de Promoción Económica, Yoya Blanco, que mantuvo una reunión con representantes de la entidad que impulsa la única cita gastronómica del municipio catalogada como de Interese Turístico Galego, manifestó este lunes su compromiso de seguir apoyando este evento culinario, al que asiste todos los años. "Renovaremos o convenio de colaboración coa asociación de veciños, a expensas de que esta teña preparados os papeis necesarios para volver a asinar o acordo", indica la edil, disipando las dudas vecinales en torno a la continuidad del evento.

Sobre la posibilidad que le planteó la organización de desplazar la Festa do Caldo al Recinto Feiral, Yoya Blanco señala que "non haberá ningún problema sempre que non coincida con ningún outro evento xa programado". No obstante, asegura que "chocoume a posibilidade de que despois de tantos anos a Festa do Caldo saia do seu empramento orixinal, na parroquia de Mourente".

"Non vou a entrar a cuestionar a decisión que decida tomar a asociación de veciños sobre o lugar no que quere celebrar o certame gastronómico, pero na miña opinión a Festa do Caldo debería quedar en Mourente porque é un evento desta parroquia e porque no grupo municipal do PSOE pretendemos dinamizar o rural con este tipo de iniciativas".

La concejala explica que la Festa do Caldo Galego "ten garantida" la ayuda económica da Concellería de Promoción Económica. Además, confía en que esta cita gastronómica pueda contar con la colaboración económica de la Consellería de Turismo, que tiene reservadas unas subvenciones para las fiestas catalogadas de Interés Turístico Galego (entre las que se encuentra la del Caldo Galego desde 2019). "Temos contacto directo coa xunta directiva da asociación O Castro, polo que me chamou a atención que o seu presidente, Santiago Laya, dixera que a Festa do Caldo de 2020 estaba no aire. De feito, aceptei o ofrecemento que me fixo a organización para ser nomeada dama da confraría gastronómica do certame que terá lugar o segundo domingo de marzo (en concreto el día 8)", concluye.

Puede ver este artículo en la siguitente dirección /articulo/pontevedra/festa-do-caldo-galego-mourente-pretende-mudarse-recinto-feiral/202001141325101068951.html


© 2020 Diario de Pontevedra

Lepanto 5, Pontevedra

Tlfno: 986 011 100

(Grupo El Progreso)