Los lobos vuelven a atacar ganado en O Deza y matan a una xovenca en Rodeiro

Unións Agrarias pide que las autoridades tomen medidas para solucionar el grave problema que sufren los ganaderos de la zona
Imagen del estado del animal tras ser atacado
photo_camera Imagen del estado del animal tras ser atacado

Los ganaderos de las comarcas de O Deza y Tabeirós-Terra de Montes están sufriendo ataques constantes de los lobos que merman sus ejemplares, asegura Unións Agrarias. El último suceso se produjo en Rodeiro, donde una xovenca fue hallada muerta por su propietario, Carlos de Berragallos, que en los últimos seis meses ha sufrido cuatro ataques. "En Rodeiro a situación é inaguantable, con ataques a diario que non son denunciados máis que por un 20% dos gandeiros, xa que moita xente non denuncia para evitar problemas", afirma el sindicato.

Unións Agrarias pide que las autoridades tomen medidas y por eso reclama que "se paguen os danos reais en tempo e forma, que se faga un estudo sobre a poboación e os excedentes de lobeira se os houbera, que nós cremos que si, e que se lle achegue alimentación nas zonas onde están os lobos xa que parte do seu alimento histórico, os cadáveres dos animais mortos nas explotacións, agora son incinerados".

Este tipo de sucesos también preocupan en la zona porque es habitual que se produzcan cerca de las casas.

Comentarios