Luís Rei considera a Lores "o Neymar do Mundial da política galega"

El portavoz de Marea Pontevedra considera que no existe una jutificación real para los numerosos viajes del alcalde de la ciudad

Mapa de los viajes de Lores, según Marea. Realizados entre los meses de mayo de 2015 y julio de 2018. CEDIDA
photo_camera Mapa de los viajes de Lores, según Marea. Realizados entre los meses de mayo de 2015 y julio de 2018. CEDIDA

El portavoz de Marea Pontevedra, Luís Rei, compareció este viernes ante los medios para criticar los viajes del equipo de Gobierno de la ciudad y su falta de transparencia al respecto. "Son datos que van camuflados en distintas partidas, difíciles ou imposibles de rastrexar para os concelleiros da oposición e, por suposto, opacos para os cidadáns de a pé...", manifestó. "E son datos aos que todos temos dereito. Isto vai de transparencia, esa materia da democracia que o Bloque de Lores sempre deixa para setembro", añadió Rei.

En sus declaraciones, el portavoz de Marea equiparó la Alcaldía de Fernández Lores con el trabajo de Neymar en el Mundial de Rusia: "Nos estadios de Rusia, durante este mundial de fútbol, Neymar júnior pasou máis tempo tirado no céspede que xogando. "Lores sénior" é o Neymar júnior do Mundial da política galega, e pasa máis tempo facendo turismo que resolvendo os problemas de Pontevedra e dos pontevedreses".

El líder de Marea Pontevedra también cuestionó la utilidad de estos viajes institucionales, haciendo especial hincapié en la actual visita a Dinamarca, con motivo de la celebración del ITU Multisport World, que el año que viene se celebrará en Pontevedra: "A viaxe actual a Dinamarca seica terá a parte boa de traer xente aquí uns días do ano que vén... pero cal foi o 'retorno' de Dubái, Pekín, Hong Kong, Nova York ou México?". Rei insistió en que el alcalde ha realizado ya "catro voltas ao mundo" y el resultado es "un pasaporte 'decorado' cos selos das aduanas e unha vitrina de placas e metopas na Alcaldía; pero, cal foi o retorno para nós?", insistió.

ALCALDÍA. Por su parte, la alcaldesa en funciones, Carme Dasilva, calificó como "unha honra" haber defendido el puesto en el último año. "A promoción de cidade a nivel internacional para nós é unha cuestión política de primera magnitude", declaró.

Sobre la falta de relevancia y transparencia de las que Rei les acusó, la concelleira declaró que el evento "é publico e coñecido". La concelleira señaló que "oito mil persoas, só deportistas, que caen en Pontevedra... o retorno económico é evidente. E a proba é que as cidades que non teñen este tipo de cousas suspiran por telas". Dasilva recordó que la promoción internacional de la ciudad es una cuestión de primera magnitud.

Comentarios