El piragüista vilaboense Brais Sánchez, suspendido por dopaje

"Estou tranquilo. Sei o que fixen", explicó
Brais Sánchez, en primer término, durante una prueba. FACEBOOK
photo_camera Brais Sánchez, en primer término, durante una prueba. FACEBOOK

El piragüista del Vilaboa Brais Sánchez ha sido sancionado por consumo de sustancias prohibidas. El palista vilaboense dio positivo en un control que le fue realizado durante el Campeonato de España en pista 2018 que se disputó en Pontevedra.

Sánchez lleva medio año sancionado, desde marzo de 2019, y deberá permanecer parado hasta diciembre de 2021.

"Penso se compartín unha bebida de outra persoa, pero tampouco quero pensar mal de ninguén"

El piragüista aclaró que en ningún momento tuvo conciencia de haber ingerido ningún producto dopante. "Estou tranquilo. Sei o que fixen", explicó al respecto.

"Entre tódolos elementos de suplementación que tomo, non hai nada que dea positivo. Todo o que teño pautado son suplementación minerais que son legais. Aínda hoxe non sei como chegou ao meu corpo. Penso se compartín unha bebida de outra persoa, pero tampouco quero pensar mal de ninguén", expresó el fondista del Vilaboa.

En el momento en que fue suspendido, ya llevaba varios meses sin competir debido al fallecimiento de su madre.

Sánchez también aclaró que "un avogado recomendoume que o admitise para que me rebaixasen a sanción, pero eu négome a recoñecer un erro que non cometín. Fastidiaríame máis que fose desa maneira", aseguró, antes de concluir que "son o primeiro que sempre critiquei o consumo de sustancias para facer trampas", dijo.

Comentarios