La piscina municipal de Barro entrará en servicio este verano

El diputado de cooperación, López Font, visitó las obras con las autoridades locales ► El proyecto cuenta con casi 360.000 €

Visita de las autoridades, este jueves, a la parcela en obras de la futura piscina, en Pardecanal. DP
photo_camera Visita de las autoridades, este jueves, a la parcela en obras de la futura piscina, en Pardecanal. DP

El diputado provincial de Cooperación, Carlos López Font, acudió este jueves a Barro a supervisar, con el alcalde, Xosé Manuel Fernández Abraldes, el teniente de alcalde, Jose Sanmartín, y otros ediles de la Corporación, las obras de la piscina pública, situada en una parcela de propiedad municipal, en Outeiro, Perdecanai.

Se trata de una dotación incluida en el Plan de Reequilibrio de la Deputación, con un presupuesto de 358.488 euros, que son financiados integramente por la institución provincial. Así, del total, 286.790 euros son aportados a través de este plan y los 71.697 euros restantes, se financian a través del Plan Concellos.

Font señaló que "esta instalación, que está previsto que estea rematada entre maio e xuño, era unha demanda da veciñanza e estamos encantados de que se leven a cabo proxectos que benefician a cidadanía, especialmente se axudan a promocionar a actividade deportiva como modo de vida saudable". El responsable destacó que "o proxecto fíxose tendo en conta as esixencias de accesibilidade, tanto no edificio de servizos como no vaso da piscina, que contará cunha rampa de acceso moi innovadora".

Por su parte, el alcalde de Barro, Xosé Manuel Fernández, aprovechó la visita agradecer al Gobierno de la Deputación "a posta en marcha do Plan de Reequilibrio, xa que sen el non poderíamos construír esta instalación da cal carecíamos e a cal necesitábamos".

"Agora, con este Goberno, os concellos podemos planificar e xestionar dunha forma equilibrada os recursos que nos corresponden", indicó Abraldes, que explicó que la piscina podrá abrir este verano si no hay contratiempos "e será punto de encontro e relación para moitos veciños e veciñas do municipio". El Concello ya tiene concedida la subvención autonómica para contar con dos socorristas los tres meses de verano.

Comentarios