El PP lamenta que la Deputación "paralizase" el Plan de Práctica Laboral

Ángel Moldes lamentó que "en 2017 a Deputación non convocou o plan e en 2018, pese a convocalo nun primeiro momento, suspendeuno sete meses despois"

Los diputados populares Ángel Moldes y Santiago Rodríguez. PP
photo_camera Los diputados populares Ángel Moldes y Santiago Rodríguez. PP

"A Deputación deixou tirados a 800 mozos desta provincia". Así lo afirmaron este jueves los diputados del PP Ángel Moldes y Santiago Rodríguez, que comparecieron en rueda de prensa para volver a denunciar la "supresión" del Plan de Práctica Laboral en empresas por parte del Gobierno provincial.

Los populares afirmaron que en las últimas semanas han recibido "numerosas chamadas de empresarios e mozos" preguntando por el inicio de dicho plan, "que cando gobernaba o PP era un éxito total con centos de titulados universitarios e de FP que conseguiron un traballo na súa área de formación e que, en moitos casos, aínda hoxe continúan traballando nas empresas adscritas ao plan".

Rodríguez: As comparacións son odiosas, pero a partir de maio haberá un goberno do PP na Deputación que volverá a darlles oportunidades aos mozos

Moldes lamentó que "en 2017 a Deputación non convocou o plan e en 2018, pese a convocalo nun primeiro momento, suspendeuno sete meses despois", por lo que "se deixou a 800 mozos sen esa oportunidade". En este sentido, señaló que al Gobierno provincial se le han agotado "as desculpas" y que con esta actitud "demostra a súa incapacidade para xestionar". Según el portavoz popular, la inversión en este plan debería haber sido superior a los cuatro millones de euros por año (ocho millones entre 2017 y 2018) y, al igual que Santiago Rodríguez, señaló que el PP ha preguntado al bipartito por este programa en varias comisiones y plenos, sin obtener ninguna respuesta, lo que "demostra o escurantismo e a ocultación do Goberno de Carmela Silva", dijo el diputado.

Rodríguez lamentó también que la Deputación "reducise a duración das bolsas do Plan de Práctica Laboral en Concellos, un plan similar ao anterior pero dirixido ás prácticas en administracións locais da provincia" y en el que, según dijo, se rebajó en cinco meses el período de duración de los contratos. "Antes eran de seis meses prorrogrables por outros seis e agora son seis meses máis un", apuntó. "As comparacións son odiosas, pero a partir de maio haberá un goberno do PP na Deputación que volverá a darlles oportunidades aos mozos", concluyó.

Comentarios