El PSOE de Meaño afirma que no cederá ante los "chantaxes" de MI

Poco después de haberse reunido con Meaño Independiente (MI), el PSOE recibió un mensaje, en el que la formación liderada por José Manuel Aspérez le exige que responda, en un plazo de 18 horas, a la oferta que le hizo para formar un Gobierno de coalición.

Esta es la versión de los socialistas de lo ocurrido el día 13, que lo califican de «un intento á desesperada para deixar ver que nos propuxeron algo, cando se tiveran intención de gobernar xa nos terían entregado una proposta seria e responsable a semana pasada».

Anteriormente los representantes de MI «estiveron chamando para meter presión», agrega el partido del puño y la rosa. «Non confiamos na persoa de José Manuel Asperez», subraya, y argumenta que este grupo tendría la oportunidad de hacer posible el relevo del PP en Meaño si Aspérez renunciase a ser alcalde, pero «antepuxo os seus intereses persoais aos dos veciños», lamenta.

En la citada reunión, el PSOE expone que MI presentó «unhas liñas xerais, sen ter en conta o importante, como é seguridade vial, obras e servizos, economía, turismo e comercio, servizos sociais e tempo libre, igualdade, transparencia, educación, cultura e deporte, sanidade e medio ambiente». Tampoco la composición de la Xunta de Goberno ni de las comisiones. «Unicamente falaban de sillóns e de cales nos tocarían a nós», según Manuel Radío. «Nada do que vivimos indica un cambio de progreso, máis ben o contrario, sufrimos máis do mesmo. Non cedemos ao que, para nós, son claramente ameazas e chantaxes, afirmó de Ana Belén García.